کد خبر : 1787828 | 03 آبان 1400 ساعت 17:47 | 13.6K بازدید | 2 دیدگاه

بازگشت لیست تراکتور به حالت استاندارد (عکس)

سرمربی تراکتور سرانجام توانست لیست تیمش را با نفرات کامل بچیند.

بازگشت لیست تراکتور به حالت استاندارد (عکس)

به گزارش ورزش سه، پنجره بسته نقل و انتقالاتی در طول تابستانی که پشت سر گذاشتیم، بزرگترین معضل باشگاه تراکتور بود که حواشی و اتفاقات زیادی به دنبال داشت و باعث شد فراز کمالوند پیش از شروع فصل و بدون انجام بازی، قید نشستن روی نیمکت این تیم را زده و استعفا دهد.

 

فیروز کریمی این گونه بود که خیلی سریع دوباره هدایت تراکتور را عهده دار شد. او باید سرخ پوشان را برای بازی حساس با النصر عربستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده می کرد و در کنار فرصت کم، کمبود بازیکن دیگر مشکلی بود که سر راه این مربی قرار داشت؛ پنجره تراکتور بسته بود و خریدهای جدید نمی توانستند تیم را در بازی با نماینده عربستان که هزینه ای سرسام آور برای موفقیت در آسیا کرده بود همراهی کنند. تراکتور در بازی با النصر 16 بازیکن بیشتر نداشت و فیروز کریمی علاوه بر استفاده از جوانان بی تجربه در زمین، جایگزین دیگری هم روی نیمکت برای تغییرات در جریان بازی نداشت. تراکتور در چنین شرایطی، با یک گل مغلوب النصر شد تا از کنار یک فاجعه عبور کند.

 

در شروع لیگ با باز نشدن پنجره، فیروز کریمی مشکل قبلی را داشت و نتوانست لیست تیمش را با نفرات کامل بچیند. شکست چهار بر یک مقابل گل گهر زنگ خطری جدی بعد از شکست خفیف مقابل النصر بود که با شکستن طلسم پنجره خاموش شد. با ثبت قرارداد بازیکنان جدید، فیروز کریمی بعد از مدت ها توانست با لیست کامل تیمش را راهی مسابقه کند.

 

همان گونه که در لیست بازی مشاهده می کنید، تراکتور با 9 ذخیره کامل در بازی امروز مقابل صنعت نفت حضور یافته و دست فیروز کریمی برای تغییرات در جریان بازی بسیار بازتر از دو بازی قبلی مقابل النصر و گل گهر خواهد بود.

 

1657844

دیدگاه‌ها