کد خبر : 1787835 | 03 آبان 1400 ساعت 18:04 | 32.5K بازدید | 9 دیدگاه

یک گل دیوانه‌وار شش امتیازی از زکی‌پور

اشک‌های حافظیه از گل هفته آسیا (عکس)

یکسال بعد از جدایی از استقلال و پیوستن به گل‌گهر، میلاد زکی‌پور در بهترین دوران فوتبالی خود به سر می‌برد.

اشک‌های حافظیه از گل هفته آسیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه" مدافع چپ مازندرانی سابق استقلال که در تمام فصل گذشته روزهای خوبی را زیرنظر امیر قلعه‌نویی سپری کرد، در فصل جدید تیمش را از یک تساوی بدون گل بیرون از خانه مقابل فجرسپاسی نجات داد؛ او با شلیک تماشایی از فاصله 25 متری اولین گل رد و بدل شده در ورزشگاه حافظیه پس از سال‌ها در لیگ برتر را رقم زد.

 

این اتفاق پس از آن رخ داد که داور چهارم مسابقه، تابلوی اوقات اضافی (3 دقیقه) را بالا برده و داشت به سمت جایگاه خود بر می‌گشت؛ در این لحظه کرنر ارسالی از سمت راست که با ضربه سر مدافعین فجر برگشت داده شد، زیرپای زکی‌پور افتاد تا او با یک ضربه فوق‌العاده سرضرب که در فوتبال ایران کمتر به مانند آن به خاطر داریم، توپ را از ایمان صادقی گلر سابق پرسپولیس رد کند. گلی که امیر قلعه‌نویی را از روی سکوهای حافظیه یک متر به آسمان فرستاد.

 

این گل به معنای 6 امتیازی شدن گل‌گهر و حضور این تیم در رده دوم جدول رقابت‌های لیگ با امتیازات کامل از دو بازی و پنج گل زده و تنها یک گل خورده بود؛ تفاضل گل آن‌ها را پایین‌تر از سپاهان در رتبه دوم قرار خواهد داد و باید دید بقیه مدعیان لیگ چه خواهند کرد.

 

جالب این‌که تیم گل‌گهر در این فصل اقدام به خرید یک مدافع چپ هم داشته و مسیح زاهدی را به خدمت گرفته اما میلاد زکی‌پور پس از درخشش در فصل گذشته، در این فصل هم نمی‌خواهد جای خود را از دست بدهد و چه بسا حتی حضور در تیم ملی را هم نشانه رفته است؛ این سرنوشت بازیکنی است که با وجود جدایی از یک تیم پرطرفدار، اجازه نداده که غم دنیا بر ذهنش غلبه کند و با تمرینات بیشتر فرم بهتری از خود به نمایش گذاشته است.

 

آن‌هم در شرایطی که بعد از جدایی از استقلال کمتر کسی دلش برای او تنگ شده بود. با این‌حال این گل زکی‌پور او را فعلا در صدر اخبار و هایلایت‌های مربوط به هفته دوم لیگ برتر قرار خواهد داد.

 

1657854

 

1657855

 

1657856

 

1657857

 

1657902

 

زکی پور با چهره ای ناباورانه در حال شادی بعد از گل... گل تماشایی او این چشم های گرده شده را میطلبید!

دیدگاه‌ها