کد خبر : 1787839 | 03 آبان 1400 ساعت 18:27 | 14.5K بازدید | 3 دیدگاه

مشکل جدید سولسشر؛ اعتماد از دست رفته ستاره‌ها

بنا بر ادعای ESPN بخش زیادی از بازیکنان منچستریونایتد اعتماد خود به اوله گنار سولسشر را از دست داده‌اند.

مشکل جدید سولسشر؛ اعتماد از دست رفته ستاره‌ها

به گزارش "ورزش سه"، روند پر نوسان منچستریونایتد از ابتدای این فصل کاملاً روی اعصاب هواداران این تیم بوده است. در واقع آنها انتظار داشتند که با وجود خرید های فوق العاده در تابستان مثل کریستیانو رونالدو، جیدون سانچو و رافائل واران، تیم اوله گنار سولسشر در قامت یک مدعی ظاهر شود اما هرگز تا به اینجا چنین اتفاقی رخ نداده است.

 

اما اوج فاجعه در این فصل برای شیاطین سرخ شب گذشته رقم خورد؛ جایی که شاگردان اوله گنار سولسشر در اولدترافورد مقابل رقیب دیرینه خود یعنی لیورپول قرار گرفته و نهایتاً با نتیجه عجیب و تحقیر آمیز 5-0 برابر تیم یورگن کلوپ شکست خوردند؛ موضوعی که باعث شده انتقادات نسبت به سرمربی نروژی به بالاترین حد خود برسد.

 

 

1657873

 

 

پیش بینی می شد که شاید حتی سولسشر بعد از بازی دیشب از هدایت منچستریونایتد برکنار شود اما فعلاً به نظر می رسد که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. در همین راستا ESPN گزارشی در مورد وضعیت سرمربی منچستریونایتد منتشر کرده و مدعی شده که سولسشر تمام تلاش و انرژی خود را خواهد گذاشت تا شغلش را حفظ کند.

 

از طرفی در بخش دیگری از این گزارش آمده است که سولسشر اعتماد بخش زیادی از بازیکنان یونایتد را هم از دست داده و تنها تعداد انگشت شماری از ستاره های بریتانیایی و خارجی این تیم هنوز از او حمایت می کنند. در واقع سرمربی نروژی باید علاوه بر تلاش به منظور حفظ شغل خود، باید برای بازگرداندن اعتماد از دست رفته بازیکنانش نیز تلاش کند.

دیدگاه‌ها