کد خبر : 1787851 | 03 آبان 1400 ساعت 18:56 | 3.6K بازدید | 2 دیدگاه

تبلیغات محیطی برای پیکان حیاتی است

محمدی: به دنبال دستاوردهای بزرگی هستیم

اکبر محمدی می‌گوید که پیش بردن تبلیغات محیطی در صورتی که فقط به سود سرخابی‌ها باشد درست نیست.

محمدی: به دنبال دستاوردهای بزرگی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، اکبر محمدی مدیرعامل پیکان در پایان بازی این تیم مقابل هوادار اظهار داشت: تشکر می‌کنم از شرکت بزرگ ایران خودرو و حمایت هایی که داشتند چه از تیم فوتبالمان و چه از بقیه تیم هایمان باعث شده که امسال باشگاه پیکان روند متفاوتی را در پیش بگیرد. ما دیروز هم بازی های لیگ برتر والیبال را شروع کردیم که خوشبختانه آنجا هم یک بازی سنگین را مقابل سایپا بردیم. 

 

او ادامه داد: این برد را به کادر زحمتکشمان که برای این بازی برنامه ریزی ویژه ای داشت و به بازیکنان سخت کوشمان تبریک می‌گویم. هرچند نیمه دوم برایمان بسیار سخت شد. ما اگر نیمه دوم ابتدا گل را می‌زدیم و آن اخراجی را نداشتیم شاید می‌توانستیم تعداد گل هایمان بیشتر کنیم با این حال اینکه تا دقیقه آخر همان شعار  باشگاهمان " کار سخت، مبارزه و تعقیب تا پایان" را بچه ها به خوبی صرف کردند برایمان ارزشمند است و البته این پایان کار جوان های پیکان نیست و ما با این کادر و بازیکنان جوان و باکیفیتی که امسال داریم انشاالله به دستاوردهای بیشتری می‌اندیشیم.

 

وی درباره هدف گذاری پیکان در لیگ بیست و یکم عنوان کرد: هدف گذاری ما بدون اینکه فشار روانی روی بازیکنان و کادرمان ایجاد بکنیم بهترین عملکرد است. هیچ رتبه ای در جدول برای ما راضی کننده نیست. می‌تواند قهرمانی باشد یا کسب سهمیه باشد و البته بسته به ظرفیت تیممان می‌تواند بالاترین رتبه باشد. اگر بتوانیم کیفیت بازیکنانمان را همینطور بر اساس برنامه‌ ریزی کادر فنی حفظ کنیم و البته بازی به بازی هم پیش برویم. بازی بعدی ما با ذوب آهن است و بازی بسیار سختی است و در ادامه بازی با تراکتور را داریم. پکیج ابتدایی ما در چهار هفته است و انشاالله بتوانیم امتیازات لازم را جمع کنیم.

 

مدیرعامل پیکان در رابطه با تبلیغات محیطی توضیح داد: این حق همه باشگاه ها است منتها همه می‌دانیم که استقلال و پرسپولیس متفاوت هستند چه در سهمشان از تبلیغات و چه در هواداران فوتبال و همه ما به دنبال دو بازی مقابل پرسپولیس و استقلال در لیگ هستیم ولی اینکه تنها استقلال یا تنها پرسپولیس این مساله را جلو ببرند این مورد قبول نیست. ما به هیچ عنوان راضی به این مساله نیستیم ولی البته از حق و حقوق باشگاه ها باید صیانت شود و خوشحالم از استارتی که توسط سردار آجرلو زده شد و این حق باشگاه هاست و از ایشان هم با توجه به تجاربی که دارند کمتر از این انتظار نمی‌رود و به خوبی انگشت روی نقطه حساس و البته و مهمی را گذاشتند. ما در فوتبال به جز تبلیغات محیطی درآمد آنچنانی نمی‌توانیم پیش بینی کنیم و این برای باشگاه هایی مثل ما که هوادار هم ندارد حیاتی است.

دیدگاه‌ها