کد خبر : 1787856 | 03 آبان 1400 ساعت 19:09 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

دوست داریم جوان‌های خوبی به مملکت معرفی کنیم؛

حسینی: امسال درباره داوری حرف نمی‌زنم

مجتبی حسینی می‌گوید که داور باتجربه عملکرد خوبی در بازی داشت.

حسینی: امسال درباره داوری حرف نمی‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی تیم پیکان پس از برد تیمش مقابل هوادار گفت: تیم هوادار، یک تیم جوان و باتجربه بود که بازی مقابل این تیم سخت بود. ما توانستیم از موقعیت هایمان خوب استفاده کنیم. بچه ها خیلی خوب دفاع کردند و پرس قوی گذاشتند و فکر می‌کنم اگر ده نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم بازی را راحت‌ تر ادامه بدهیم اما خدا را شکر توانستیم با عملکرد خوبی که بچه ها داشتند این بازی سخت را ببریم.

 

وی درباره اظهارات کوثری و اینکه انتظار این بازی خوب را از پیکان نداشتند اظهار داشت: خدا را شکر ما تیمی داریم که مجموعه ای از جوان های خوب هستند و مدیریت هم واقعا حمایت می‌کند. انشاالله که بتوانیم به فوتبال این مملکت کمک کنیم. ما باید به جوان ها اعتماد کنیم و سالم کار کنیم تا بتوانیم که آخر فصل یک خروجی خوبی داشته باشیم و چند جوان به فوتبال مملکت معرفی کنیم.

 

1657931

 

سرمربی پیکان درباره داوری این بازی عنوان کرد: امسال تصمیم گرفتم درباره داوری صحبت نکنم اما داور، داور با تجربه ای بود و سعی کرد خوب سوت بزند و من به ایشان خسته نباشید می‌گویم.

 

او در پیش بینی از جایگاه پیکان در آخر فصل گفت: فوتبال لیگ مثل ماراتن است نباید با یک باخت به هم بریزیم و با یک برد هم نباید بالا برویم. ما در هر بازی سعی و تلاشمان را می‌کنیم. من به این بچه ها و مجموعه ایمان دارم که بتوانیم کارهای خوبی را انجام دهیم.

 

او در پایان درباره بازی هفته آینده مقابل تیم سابق خود عنوان کرد: فکر می‌کنم بازی عقب افتاده است.

دیدگاه‌ها