کد خبر : 1787863 | 03 آبان 1400 ساعت 19:29 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

محرومیت چهار سرمربی بزرگ از هفته دهم سری‌آ

ژوزه مورینیو، سیمونه اینزاگی، لوسیانو اسپالتی و جان پیرو گاسپرینی در هفته دهم سری‌آ نمی‌توانند تیم‌هایشان را همراهی کنند.

محرومیت چهار سرمربی بزرگ از هفته دهم سری‌آ

به گزارش "ورزش سه"، هفته نهم رقابت های سری آ بسیار جنجالی پیگیری شد و شاهد این بودیم که سرمربی تیم‌های رم، آتالانتا، ناپولی و اینتر از کنار زمین اخراج شدند تا در اتفاقی کم سابقه شاهد این موضوع باشیم که چهار سرمربی نامی در یک هفته از مسابقات از حضور روی نیمکت تیم های‌شان محروم بمانند.

 

بر این اساس ژوزه مورینیو، جان پیرو گاسپرینی، لوچیانو اسپالتی و سیمونه اینزاگی نمی‌توانند در هفته دهم رقابت‌های سری آ از کنار خط تیم هایشان را همراهی کنند. همچنین هیچ تجدید نظری در این باره وجود نخواهد داشت و هر چهار سرمربی ذکر شده غایبان این هفته از رقابت‌ها هستند.

 

 

1657915

 

 

این در حالی است که لوسیانو اسپالتی بعد از اخراج در دیدار برابر رم تاکید کرده بود که واقعاً به دنبال تشویق داور بوده و هیچ قصدی برای تمسخر نداشته است اما این توجیه مورد قبول واقع نشد. حتی سرمربی ناپولی به همراه جان پیرو گاسپرینی به پرداخت پنج هزار یورو جریمه نقدی نیز محکوم شدند. همچنین باشگاه رم به دلیل شعارهای قومی هواداران این تیم علیه ناپولی به پرداخت 10 هزار یورو محکوم شد. از طرف دیگر تحقیقات بیشتر درباره شعارهای نژادپرستانه هواداران رم علیه مهاجم ناپولی یعنی ویکتور اوسیمن نیز در جریان است.

 

 

1657913

دیدگاه‌ها