کد خبر : 1787864 | 03 آبان 1400 ساعت 19:35 | 22.3K بازدید | 5 دیدگاه

استقلال و مظاهری؛ بازی به وقت غیر منتظره

داشتن دو دروازه بان خوب در اردوی تیم موجب می شود تا در صورت مصدومیت دروازه بانی که به میدان می رود تیم دغدغه ای بابت چارچوب دروازه نداشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 10 بازی ذوب آهن – استقلال سید حسین حسینی مصدوم شد و اعلام کرد نمی تواند به بازی ادامه دهد. او پیش ازاینکه زمین بازی را ترک کند با یک واکنش خوب ضربه خالقی فر را دفاع کرد. زمانی که این اتفاق رخ داد کادر فنی استقلال با آرامش بازی را دنبال کرد چرا که خوب می دانست رشید مظاهری هم دروازه بان خوب و با کیفیتی است و می تواند در برابر حملات ذوب آهن سیوهای خوبی داشته باشد. 

 

مظاهری تصورش را نمی کرد در این بازی فرصت حضور در میدان را پیدا کند اما فوتبال است هزار و یک اتفاق که یکی از آنها مصدومیت سید حسین حسینی در همان دقایق ابتدایی بازی بود. حالا هم استقلال خرسند است از تصمیمی که در ابتدای فصل گرفت و رشید مظاهری را برگرداند و هم این دروازه بان که منتظر ایستاد تا دوباره راهی ترکیب تیم آبی شود. 

 

بهزاد غلامپور در تصویری در حال آماده کردن دستکش ها برای رشید مظاهری است و این رفتار نشان می دهد برای او تفاوتی نمی کند کدام دروازه بان بازی کند. برای او مهم موفقیت استقلال و سیو توپ های حریف از سوی دروازه بان است. حالا این دروازه بان می خواهد سید حسین حسینی باشد یا رشید مظاهری. اتفاقی که در این بازی رخ داد به خوبی نشان داد تیم مدعی و بزرگ همان طور که در همه پست ها باید یک بازیکن جانشین خوب داشته باشد در پست دروازه هم باید این چنین باشد تا مصدومیت و محرومیت دروازه بان تیم را برای انتخاب دروازه بان بعدی دچار چالش نکند. این هم به سود تیم است و هم دو دروازه بان. هر دو دروازه بان زمانی که به میدان می روند سعی می کنند بهترین نمایش را داشته باشند.

 

 

 

دیدگاه‌ها