کد خبر : 1787866 | 03 آبان 1400 ساعت 19:38 | 20K بازدید | 2 دیدگاه

سلام من را به مدیرعامل برسانید؛

کلانتری: مثل آش کشک خاله هستم!

سرمربی فجر سپاسی به کنایه نسبت به مجادله‌ای که با مدیرعامل این باشگاه داشت، صحبت کرد.

کلانتری: مثل آش کشک خاله هستم!

به گزارش "ورزش سه"، علی‌اصغر کلانتری بعد از دیدار فجر شهید سپاسی و گل‌گهر در نشست خبری عنوان کرد: تمام بینندگان شاهد بودند فجر سپاسی که تازه به لیگ برتر آمده چه فوتبالی برابر گل‌گهر ارائه کرده و چه فرصت‌های خوب گلزنی داشتیم که هدر رفت.

 

او با بیان اینکه گل‌گهر فقط با یک ضربه کرنر توانست گل بزند و موجب شکست ما شود، گفت: گل‌گهر امسال تیم گردن کلفتی خواهد بود و هفته قبل هم کیفیت خود را با زدن ۴ گل به تراکتور نشان داد ولی شما دیدید که ما زیر فشار حملات این تیم نبودیم و شرایط طوری پیش نرفت که بگوییم ما حرفی برای گفتن نداشتیم.

 

سرمربی فجر شهید سپاسی یادآور شد: مشکلی بخاطر نتیجه نداریم چراکه من از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. فرصت‌های خوب گلزنی ما بخاطر کم‌تجربگی بچه‌ها از دست رفت و نتوانستیم به گل برسیم. تمام مسیرهای بازیکنان گل‌گهر را بستیم ولی متاسفانه یکبار که بازیکن حریف پشت محوطه جریمه آزاد بود، به آن شکل دروازه ما را باز کرد.

 

کلانتری در خصوص کمبود بازیکن فجر ابراز کرد: شاید جالب باشد که در جریان قرار بگیرید ما وقتی بازیکنان در حال گرم کردن بودند، متوجه شدیم که نمی‌توانیم سه بازیکن را در اختیار داشته باشیم. برای یک مربی خیلی سخت است که در لحظه آغاز مسابقه بگویند از سه بازیکن سرباز که نفرات اصلی هم هستند، نمی‌توانید بهره ببرید، اما با وجود غیبت سه بازیکن ثابت خودمان این چنین برابر گل‌گهر کار کردیم و این اتفاق یعنی ما یک تیم هستیم.

 

او با انتقاد از شرایطی که برای تیمش به وجود آمده، گفت: چرا سر بزنگاه سه بازیکن اصلی‌ ما نمی‌توانند بازی کنند؟ فصل قبل هم مقابل ملوان نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در تیم نظامی خیلی عجیب است که نتوانیم از سه بازیکن سربازمان استفاده کنیم. 

 

سرمربی فجرسپاسی شیراز ادامه داد: اگر دقت کرده باشید ما هنگام تمرین کردن با ۱۳ بازیکن گرم می‌کردیم چون ممکن بود ۲-۳ بازیکن‌مان نتوانند بازی کنند. از مسؤول بالادست من سؤال کنید چه کسی باید کارها را درست کند و چه کسی مسؤول این است؟  از فصل گذشته که در لیگ یک حضور داشتیم تا هم‌اکنون که در لیگ برتر هستیم هر روز یک مشکل دارم. نمی‌دانم حالا مسئله چیست و از این مسائل سر در نمی‌آورم. این مسائل که فنی نیست، مثل اوت و کرنر نیست. مسائلی است که باید حل کنند ولی حل نمی‌کنند و من را در شرایط برزخی می‌اندازند. نمی‌دانم چه کار کنم. از سردار بوعلی ممنون هستم که باید در این مسائل ریز هم ورود کند.

 

او با عنوان کردن صحبت‌هایی خطاب به خودش گفت: آقای کلانتری! اگر می‌توانی کار کنی، بمان و اگر نمی‌توانی برو. می‌گویم اگر نمی‌توانی خدمت کنی خیانت نکن، اگر می‌بینی اندازه‌اش نیستی و از دستت برنمی‌آید، برو. من تا هر وقت بتوانم، به این تیم خدمت می‌کنم و هر وقت نتوانستم دست‌هایم را بالا نگه می‌دارم و می‌گویم می‌روم تا یک نفر دیگر بیاید.

 

سرمربی فجر شهید سپاسی عنوان کرد: همین الان هم اگر من بروم و سربازی‌هایم بتوانند بازی کنند من می‌روم، مشکلی نیست، اما در کل این شکل خیلی قشنگ نیست. تیم ما آنقدر قوی بود که با وجود اینکه چنین مسئله‌ای برایش پیش آمد و در روحیه‌اش تأثیر گذاشت، اینگونه بازی کرد. من در ۲۰ دقیقه اول بازی به خاطر این اتفاق تمرکز نداشتم. با دستیارهایم صحبت کردم و گفتم شما بروید و تغییرات را بدهید. وقتی به من گفتند ۳-۲ بازیکنم نمی‌توانند بازی کنند، اتفاق خوبی نیفتاد. منِ کلانتری واقعاً مظلوم هستم. مظلوم واقع شده‌ام چون صدا نمی‌دهم و کارم را  انجام می‌دهم.

 

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی تاکید کرد: با دست‌هایی که باید کمکم کنند، به جلو می‌رویم ولی متاسفانه این دست‌ها کار نمی‌کنند. یکی از آنها می‌آید در تلویزیون می‌گوید این‌ها نفری ۵۰۰ میلیون تومان پاداش صعود گرفته‌اند! آقا تو که خودت مربی هستی، آن دیگری به جای اینکه تبریک خشک و خالی بگوید، می‌گوید آسانسوری نشوید. شما بروید کارهای خودتان را انجام بدهید؛ شما که خیرتان به ما نرسیده، شر هم نرسانید. کارهای خودتان را بکنید.

 

کلانتری با بیان اینکه ما با مظلومیت در حال کار هستیم، گفت: برای گرفتن بازیکنانم نشسته‌ام و در را نگاه می‌کنم تا ببینم چه کسی سرباز می‌شود تا به او بگویم بفرمایید در خدمت‌تان هستم! در صفحات مجازی غیرواقعی مسائلی را بیان می‌کنند و می‌گویند همه چیز درست بود و همه مسائل در اختیارش بوده ولی این‌ها همه‌اش دروغ است. خیلی فشار به من وارد شد. در ۲۵-۲۰ دقیقه اول هم قلبم گرفته بود و شاید سکته کردم! بالای قلبم به‌خاطر فشار بی‌امان در حال سوزش است.  مظلومیتی که به من وارد شده است. مگر من چه کار کرده‌ام؟

 

او با بیان اینکه ما سالم و پاک کار می‌کنیم و یک ریال از کسی پول نمی‌گیریم، ابراز کرد: حق را به حق‌دار می‌دهیم و همه کار می‌کنیم. پس چرا نباید کمک ما بکنند؟ چه کار کرده‌ام؟ جلوی چه کسی را گرفته‌ام؟ در بازی هفته قبل هم در بازی با نساجی یک گل آفساید خوردیم. هر تیمی مظلوم شد، بزنید توی سرش.

 

سرمربی تیم فوتبال فجر در خصوص داوری دیدار با گل‌گهر ابراز کرد: در بازی امروز هم داور اوت اشتباهی اعلام کرد؛ بعد داور به بازیکن من می‌گوید یک اوت اشتباهی گرفته‌ام، چه شده است؟! آن اوت اشتباه رفت به کرنر و کرنر هم وارد گل شد. یعنی متوجه نیستند؟ در ۱۵ دقیقه آخر نیمه دوم همه سوت‌ها به آن طرف است. بضاعت ما همین است.

 

او یادآور شد: مقابل یک تیم پرقدرت خوب بازی کردیم و سه بازیکن هم نداشتیم. اگر کلانتری جای کسی را تنگ کرده یا از کلانتری خوش‌تان نمی‌آید، بگویید. یک آقایی ۴-۳ بار به من گفته‌ از تو خوشم نمی‌آید. حالا خوش‌تان بیاید یا نیاید هستم، مثل آش کشک خاله است بخورید یا نخورید پای‌تان است. هر وقت که رفتم نفس راحتی بکشید. 

 

کلانتری با اشاره به نفرات غایب فجر مقابل گل‌گهر گفت: عرفان معصومی دفاع وسط‌مان بود، امید منصوری دیگر دفاع ما بود دو بازیکن دفاع ما بودند. نیم ساعت مانده به بازی دو دفاع اصلی ما عوض شدند. زینعلی دیگر دفاع ما بود که او هم تغییر کرد. این کارها قشنگ نیست. ما تیم خوبی داریم و کمک کنید عالی شود. 

 

او درباره مشکل گلزنی فجر گفت: مشکلات‌ را باید برطرف کنیم. در کار دفاعی و حمله تیم‌مان را آنالیز می‌کنیم و روز به روز هم بهتر می‌شویم.

 

سرمربی تیم فوتبال فجر در خصوص درگیری‌اش با جوانی و فلاح، مدیرعامل این باشگاه پیش از شروع مسابقه گفت: به ایشان سلام برسانید!

دیدگاه‌ها