کد خبر : 1787874 | 03 آبان 1400 ساعت 20:16 | 13.8K بازدید | 8 دیدگاه

بارسلونا- بوکاجونیورز؛ به یاد مارادونا در عربستان

دو تیم بارسلونا و بوکاجونیورز چندی دیگر در یک بازی دوستانه و برای یادبود دیه‌گو آرماندو مارادونای فقید به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بارسلونا- بوکاجونیورز؛ به یاد مارادونا در عربستان

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه پیش و در 25 نوامبر بود که یک شوک بزرگ به دنیای فوتبال و به طور کلی ورزش وارد شد؛ جایی که اسطوره تیم ملی آرژانتین، باشگاه ناپولی و یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال یعنی دیه‌گو آرماندو مارادونا در سن 60 سالگی درگذشت.

 

پیش از این و طی هفته های اخیر زمزمه هایی درباره احتمال برگزاری یک دیدار دوستانه بین دو تیم بارسلونا و بوکاجونیورز برای یادبود مارادونا به گوش رسید که حالا این مسئله به واقعیت پیوسته و قرار است این دو تیم در تاریخ 14 دسامبر به مصاف یکدیگر بروند؛ دیداری که به میزبانی کشور عربستان برگزار خواهد شد. همچنین 25 هزار تماشاگر این بازی را از نزدیک در ریاض عربستان تماشا خواهند کرد.

 

 

1657928

 

 

گفتنی است مارادونا کار خود را به شکل جدی از باشگاه بوکاجونیورز آغاز کرد و در سال 1982 راهی بارسلونا شد. او پس از دو سال از حضور در بارسا تصمیم گرفت به فوتبال ایتالیا نقل مکان کند و در همین راستا به ناپولی منتقل شد. مارادونا در ناپولی بهترین روزهای فوتبال خود در بخش باشگاهی را پشت سر گذاشت و در 257 بازی برای این تیم 115 گل و 33 پاس گل به ثبت رساند.

دیدگاه‌ها