کد خبر : 1787887 | 03 آبان 1400 ساعت 20:53 | 34.1K بازدید | 4 دیدگاه

شوک به کومان؛ بازگشت پدیده بارسا به تعویق افتاد

به نظر می رسد که پدری، پدیده جوان بارسلونا، تا بعد از وقفه‌ بازی‌های ملی در ماه نوامبر از میادین دور خواهد بود.

شوک به کومان؛ بازگشت پدیده بارسا به تعویق افتاد

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار برابر بایرن مونیخ در هفته اول لیگ قهرمانان اروپا بود که پدیده اسپانیایی بارسلونا یعنی پدرو گونزالس دچار مصدومیت شد؛ موضوعی که باعث شد این بازیکن از آن زمان تا کنون مشغول ریکاوری آسیب دیدگی خود باشد و حالا به نظر می رسد که شرایط برای پدری خیلی خوب پیش نرفته است.

 

همانطور که آاس یکشنبه هفته گذشته مدعی شده بود پدری در یکی از تمرین های صبحگاهی احساسات بدی را تجربه کرد و همین موضوع باعث شد که او نیمه کاره تمرین را رها کند. در واقع بر اساس آزمایش ها که امروز بر روی پای این ستاره جوان صورت گرفته، مشخص شده که عضلات چهار سر این بازیکن همچنان حساس هستند. البته آسیب دیدگی پدری عود پیدا نکرده اما او باید حجم تمرینات خود را کاهش دهد که این موضوع باعث می‌شود روند بهبودی او کند شود.

 

 

1649457

 

 

در حالی که این امیدواری وجود داشت که پدری در بازی‌های آینده به ترکیب بارسلونا بازگردد اما حالا به نظر می رسد که مدت زمان دوری این بازیکن از میادین تمدید شده است. در واقع حالا به قطعیت می توان گفت که این بازیکن تا بعد از وقفه بازی های ملی یعنی اواسط ماه نوامبر از ترکیب بارسلونا دور خواهد بود. به عبارت دیگر او دیدارهای بارسا برابر رایو وایکانو، آلاوس، دیناموکیف و سلتاویگو را از دست خواهد داد. همچنین تمرکز تیم پزشکی بارسلونا روی این است که او بعد از بازی های ملی در دربی کاتالونیا برابر اسپانیول حاضر باشد.

دیدگاه‌ها