کد خبر : 1787899 | 03 آبان 1400 ساعت 21:40 | 201.3K بازدید | 40 دیدگاه

نمی‌توانستم آرزویی بهتر از این داشته باشم

شروع رویایی یامگا با 2 گل و 120 کا فالوئر!(عکس)

خرید جدید آبی‌پوشان پایتخت در همان نخستین تجربه پوشیدن پیراهن استقلال، عملکردی بی‌نقص و تحسین‌برانگیز را از خود به جای گذاشت و به سرعت محبوب هواداران آبی‌پوش شد.

شروع رویایی یامگا با 2 گل و 120 کا فالوئر!(عکس)

به گزارش "ورزش سه" 10 روز بعد از آن‌که کوین یامگا ستاره فرانسوی سابق تیم وایله دانمارک توانست با گذر از تست‌های پزشکی، به توافق 2 ساله با مدیران استقلال برسد و در دفتر مصطفی آجورلو قراردادش را به امضا رساند، او توانست اولین بازی خود را برای آبی‌پوشان انجام بدهد و عملکردی از خود به جای گذاشت که شاید برای خوش‌بین‌ترین هوادار استقلال هم دور از ذهن بود.

 

یامگا که بازی هفته اول را به دلیل عدم صدور مجوز از دست داده بود، از ابتدا در نقش وینگر راست بازی کرد و بارها با تکیه بر قدرت بدنی بالا و سرعت فوق‌العاده خود خط دفاعی ذوب‌آهن را آزار دهد؛ او در اواسط نیمه اول، برخورد شدیدی با هافبک ذوب‌آهن داشت و از ناحیه سر دچار خونریزی شد اما در بازی ماند و شبی به یادماندنی را در فولادشهر رقم زد.

 

گل اول روی قدرت بدنی بالا و حمل توپ انفرادی زیبا و گل دوم روی فرار عالی از پشت خط دفاعی ذوب‌آهن روی ضدحمله، باعث شد تا ستاره فرانسوی استقلال در نخستین تجربه خود در پیراهن آبی که اتفاقا 90 دقیقه‌ای هم بود، 2 بار موفق به گلزنی شود و با درخشش شروعی رویایی هم برای خود و هم برای استقلال در لیگ بیست و یکم رقم بزند.

 

کوین یامگا پس از پایان بازی و درخشش در فولادشهر اصفهان مقابل ذوب‌آهن، در صفحه اینستاگرامی خود واکنشی جالب به پیروزی آبی‌پوشان داشت و نوشت: «من نمی‌توانستم آرزویی بهتر از این داشته باشم، از حمایت شما متشکرم.»

 

1657982

 

1657971

 

ستاره فرانسوی جدیدالورود استقلال امشب 3 بار موفق به دریبل‌زنی شد و 3 شوت زد که هر سه ضربه او در چارچوب دروازه ذوب‌آهن بود و به جز یک مهار عالی از فرعباسی در زاویه بسته، دو نوبت دیگر گلر جوان ذوب‌آهن مغلوب درخشش یامگا شد و دروازه‌اش را باز شده دید.جالب آن‌که فرهاد مجیدی از قابلیت چند پست بازی کردن یامگا هم امشب نهایت بهره را برد و او را در پست وینگر راست و چپ و هم‌چنین مهاجم هدف به کار گرفت که در هر سه پست ستاره فرانسوی بهترین نمایش ممکن را داشت.

 

نکته جالب آماری دیگر درباره این بازیکن به تعداد دنبال‌کنندگان او بر می‌گردد، زمانی که با استقلال قراردادش را امضا کرد تنها حدود 26 هزار دنبال‌کننده داشت اما حالا بیش از 132 هزار دنبال‌کننده دارد و هر لحظه هم بر این جمعیت افزوده می‌شود.

 

1657969

 

درخشش او در توییتر هم بازتاب زیادی داشت و مورد توجه هواداران استقلال گرفت که بخشی از توییت‌ها را در ادامه می‌خوانیم:

 

لوسیندا:به قول یکی از دوستام از همین امشب باید هشتگ یامگا را حفظ کنید رو راه بندازیم


آقامهدی: مدیریت استقلال نشون داد استاده تو گرفتن بازیکن خارجی با کیفیت و استاده تو از دست دادنشون.ایشالا لیگ پر بشه از مهاجما باکیفیت.


هوادار استقلالی :تیتر جدید روزنامه های فردای کشور(قرارداد نجومی استقلال با یامگا/یامگا گران قیمت ترین خارجی تاریخ لیگ ایران/یامگا به ازای هر گل 100 هزار دلار میگیرد)


ارنستوی آبی:یامگا جوری بازی میکنه که انتظار دارم یحیی گل‌محمدی بعد بازی نساجی بیاد بگه ما اول یامگا رو می‌خواستیم ولی نذاشتن بیاد:))


بابای برسام:کل هایلاتهایی که تو کانالا از یامگا دیدم اندازه بازی امروزش نبود .همینطوری خوب بمونی برامون.


استقلال گرا:یامگا به صادقی با دست میگه پاس بده دیگه.واقعا پدیده جالبی بود. هم فوتبال خودش رو بازی کرد هم به یه هافبک بی تجربه بازی کردن یاد داد:)))


زی‌اردبلیو:این یامگا کلش پر خون بود عین خیالشم نبود راه میرفت حالا من بودم اونجارو گذاشته بودم رو سرم.


هادی60:یامگا نشون داد که بازیکن خوبیه و علاوه بر دو گل زده حرکات بدون توپ و استارتهای خوب و جایگیری های مناسبی داشت.امروز یه تنه بازی رو براشون در آورد.وقتی بازیکن خارجی خوب رو فریاد میزنیم دلیل داریم.

 

1657968

دیدگاه‌ها