کد خبر : 1787902 | 03 آبان 1400 ساعت 21:48 | 31.4K بازدید | 1 دیدگاه

ژیرو:

دو حسرت بزرگ من؟ قهرمان نشدن در یورو و لیگ برتر

اولویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، در مصاحبه ای از حسرت های فوتبالی خود صحبت کرده است.

دو حسرت بزرگ من؟ قهرمان نشدن در یورو و لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو در تابستان اخیر و بعد از سال‌ها حضور در لیگ برتر انگلیس با قراردادی به ارزش یک میلیون یورو به علاوه پاداش از چلسی به میلان پیوست تا چالش جدید خود را در فوتبال ایتالیا تجربه کند. ژیرو حالا در مصاحبه ای درباره حسرت های فوتبالی خود صحبت کرده و از طرف دیگر او ابراز امیدواری کرده که با میلان به قهرمانی سری‌آ برسد.

 

اولویه ژیرو در مورد دو حسرت بزرگ خود در فوتبال گفت: "من همیشه می‌گفتم فوتبال یک شروع جدید ابدی است و شما همیشه باید برای چالش بعدی آماده باشید. یکی از حسرت های حرفه من این است که رقابت‌های یورو را با پیروزی مقابل پرتغال در خانه و قهرمانی به پایان نرساندم. یکی دیگر از این حسرت ها قهرمان نشدن با آرسنال یا چلسی در لیگ برتر انگلیس محسوب می شود."

 

 

1657974

 

 

اولیویه ژیرو به دلیل ابتلا به کرونا و بعد از آن مصدومیت از ناحیه کمر نتوانسته در این فصل بازی‌های زیادی برای میلان انجام دهد اما هرگاه که به میدان رفته عملکرد خوبی داشته و قطعاً استفانو پیولی نیز در ادامه فصل حساب ویژه ای روی این ستاره فرانسوی باز کرده است. ژیرو درباره انگیزه‌اش برای قهرمانی با میلان در سری‌آ نیز گفت: "من هنوز امید زیادی برای قهرمانی در لیگ دیگری با باشگاه جدیدم دارم و روی آن متمرکز شده ام. "

 

 

1638717

دیدگاه‌ها