کد خبر : 1787910 | 03 آبان 1400 ساعت 22:02 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال زنان در ایستگاه آخر؛

فردا انتخاب سرمربی تیم فوتسال زنان؟

قرار است صبح فردا جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال انجام شود و به نظر می‌رسد در این جلسه موضوعات مهمی در دستور کار اعضا قرار گیرد.

فردا انتخاب سرمربی تیم فوتسال زنان؟

به گزارش "ورزش سه" قرار است فردا در محل ساختمان فدراسیون فوتبال، جلسه هیات‌رئیسه با حضور اعضا برگزار شود، جلسه‌ای که به نظر می‌رسد خروجی آن می‌تواند به ابهامات پرشماری پایان بدهد.

 

یکی از موضوعاتی که قرار است در جلسه فردا مطرح شود، موضوع انتخاب دبیرکل و روسای کمیته‌ها با توجه به پایان مهلت زمانی سرپرست‌های انتخاب شده است؛ هر چند که احتمال دارد نفرات قبلی در سمت‌شان ابقا شوند. البته در این بین انتخاب رئیس کمیته فوتسال که گمانه‌زنی‌های زیادی برای آن شده، به نظر می‌رسد مهم‌ترین مصوبه فردا در بین روسای منتخب کمیته‌ها باشد.

 

موضوع مهم دیگری که قرار است بعد از قریب به 8 ماه در دستور کار قرار بگیرد و به بلاتکلیفی 3 ساله پایان بدهد، انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال زنان است؛ موضوعی که در ماه‌های گذشته جنجالی شده اما به نظر می‌رسد با جمع‌بندی‌های انجام شده قرار است فردا نام چند گزینه به هیات‌رئیسه معرفی شود و در نهایت سرمربی منتخب با اجماع نظر اعضای هیات‌رئیسه معرفی شود.

 

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال هفته گذشته وعده داده بود که در هفته جدید سرمربی جدید معرفی شود و حالا انتظار می‌رود که جلسه در فردا، سکاندار جدید تیم ملی فوتسال زنان، قهرمان دو دوره متوالی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا معرفی شود.

 

آخرین پیگیری‌های خبرنگار ما نشان از آن دارد که میترا چین‌سری، زیور بابایی، نیلوفر اردلان و شهناز یاری در کنار فروزان سلیمانی و فاطمه شریف شش گزینه مطروحه از سوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال است و باید دید از میان این چهره‌ها چه کسی فردا سرمربی تیم ملی فوتسال زنان ایران خواهد شد.

دیدگاه‌ها