کد خبر : 1787916 | 03 آبان 1400 ساعت 22:15 | 75.5K بازدید | 12 دیدگاه

درخشش یزدانی در لباس آبی ادامه دارد؛

دکتر استقلال و نجات تیم در لحظه سکته (عکس)

مدافع بلندقامت تیم فوتبال استقلال بار دیگر توانست نمایشی درخشان را از خود در ترکیب تیمش به اجرا بگذارد.

دکتر استقلال و نجات تیم در لحظه سکته (عکس)

به گزارش "ورزش سه" یکی از بهترین بازیکنان استقلال در نبرد با ذوب‌آهن در هفته دوم لیگ برتر، بدون‌تردید مدافع بلندقامت و مشهدی آبی‌پوشان بود؛ سیاوش یزدانی. رهبر خط دفاعی استقلال امشب توانست در قلب خط دفاعی تیمش به خوبی ماموریت محوله از سوی فرهاد مجیدی را انجام بدهد و مانع گلزنی مهاجمان ذوب‌آهن شد.

 

یزدانی که در جمع همبازیان خود ملقب به «دکتر» است و فرهاد مجیدی هم او را در زمین با همین لقب صدا می‌کند، در مهم‌ترین صحنه بازی به سود ذوب‌آهن بهترین واکنش لحظه‌ای ممکن را داشت و نگذاشت قفل دروازه تیمش شکسته شود و توپ از خط دروازه استقلال بگذرد.

 

یزدانی در دقیقه 55، روی فرصت تک به تکی که نصیب رضا خالقی‌فر شد با تکل به موقع خود توانست جلوی توپ بایستد و مانع از ورود توپ به دروازه استقلال شود، آن‌هم در شرایطی که اگر تکل به موقع یزدانی نبود، کاری از دستان مظاهری هم ساخته نبود و دروازه آبی‌پوشان فرو می‌ریخت.

 

سیاوش یزدانی که یکی از بازیکنان باثبات در ترکیب استقلال است و فرهاد مجیدی هم اعتقاد ویژه‌ای به او دارد، توانست دومین بازی فصل را هم با نمایشی خوب به پایان ببرد و باید در دیدار بعدی مقابل تراکتور چه نمایشی خواهد داشت.

 

 

دیدگاه‌ها