کد خبر : 1787960 | 04 آبان 1400 ساعت 09:21 | 20.6K بازدید | 5 دیدگاه

گلزنی؛ عادتی که سلمانی آنرا ترک نمی‌کند

روز گذشته تیم امید دراولین بازی خود در مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا موفق شد نپال را با 4 گل شکست دهد و حال با یک روحیه خوب مهیای بازی با لبنان در روز پنج شنبه می شود.

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب این بازی گلزنی کاپیتان یاسین سلمانی بود. بازیکنی که در پست هافبک دفاعی به میدان می رود. البته او می توانست در این دیدار زننده دو گل برای تیم امید باشد که در نیمه نخست ضربه پنالتی را از دست داد. بعد ازاین اتفاق او آنقدر تلاش کرد که سرانجام در لحظاتی که داور آماده می شد سوت پایان بازی را بدمد دروازه حریف را باز کرد و در نهایت امید ایران با 4 گل در مسابقه نخست پیروز شد. گلزنی یاسین در این بازی فقط به خاطر از دست دادن ضربه پنالتی نبود. او در اردوی تیم ملی جوانان هم زننده گل های متعددی برای این تیم بود و برای سپاهان هم هر گاه به میدان آمده سعی کرده گل بزند که در چند باز در این امر موفق بود. یاسین با اینکه در پست هافبک دفاعی به میدان می رود و وظیفه اولش دفاع کردن است میل به گلزنی دارد و در دقایقی که به خوبی می داند جای او در صورت از دست دادن توپ پر می شود جلو می کشد تا شانس خود را برای گلزنی بیازماید. روی کار ترکیبی؛ روی توپ های دوم با شوت از راه دور و روی ضربات ایستگاهی. شاید به همین بهانه است که چند ماهی است به اردوی تیم ملی هم دعوت می شود و به نظر می رسد با این نمایش برای بازی با لبنان و سوریه هم از سوی اسکوچیچ فراخوانده شود. 

 

هافبک دفاعی که علاوه بر تلاش در فاز دفاعی در فاز حمله هم بازیکن تاثیر گذاری است یک گام جلو نسبت به سایر رقبای خود است و میل به گلزنی یاسین موجب شده تا او در تیم امید هم یک مهره اثر گذار باشد. صعود به همراه تیم امید به بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا در سال 2022 به عنوان کاپیتان و هم چنین صعود به جام جهانی 2022 می تواند دو اتفاق خوب در شروع فوتبال یاسین سلمانی باشد.

 

1658070

 

1658071

دیدگاه‌ها