کد خبر : 1787967 | 04 آبان 1400 ساعت 09:44 | 54.4K بازدید | 10 دیدگاه

لحظه تصادف ستون‌های کلین شیت استقلال(عکس)

سیاوش یزدانی در دقیقه 55 دیدار برابر ذوب آهن، با یک تکل دیدنی و به موقع، مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

لحظه تصادف ستون‌های کلین شیت استقلال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در شرایطی دست پر از اصفهان بازگشت که دو بازیکن روی 2 صحنه ناجی دروازه آبی ها شدند که عدم اقدام به موقع آنها، می توانست نتیجه بازی را تغییر دهد. بجز سیو ثانیه های ابتدایی سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی نیز در نیمه دوم با تکلی به موقع در نقش ناجی دروازه تیمش ظاهر شد.

 

ذوب آهن که برای زدن گل تساوی حسابی روی دروازه استقلال خیمه زده بود، در دقیقه 55 یکی از بزرگترین شانس های خود برای رسیدن به گل را از دست داد. روی یک صحنه، محمد خدا بنده لو از سمت چپ صاحب توپ شد. مسعود ابراهیم زاده که از پشت سر مدافعین استقلال حرکت کرده بود، با پاس خدا بنده لو صاحب موقعیت شد.

 

نفوذ بازیکن ذوب آهن و پاس خوب و زمینی او به خالقی فر رسید و این بازیکن نیز در دهانه دروازه استقلال و مصافی تک به تک با رشید مظاهری قرار گرفت که ضربه اش را نیز به سمت دروازه زد که ناگهان با تکل بلند و دیدنی سیاوش یزدانی، توپ راهی کرنر شد تا یکی از موقعیت های مهم و بزرگ ذوب آهن از دست برود.

 

 

سیاوش یزدانی مدافع استقلال که از نیم فصل دوم لیگ گذشته عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده و حتی دراگان اسکوچیچ او را به اردوی اخیر تیم ملی نیز دعوت کرد، در این صحنه با اقدامی هوشمندانه و تکلی دیدنی، 3 امتیاز را برای تیمش خرید. او پس از این تکل بلند دچار مصدومیت شد و حتی رشید و مظاهری هواداران استقلال نگران بودند که مبادا آسیب دیدگی مدافع تیمشان جدی باشد اما یزدانی پس از گذشت لحظاتی توانست به بازی ادامه دهد.

 

 

 

البته مرور صحنه های آهسته نشان داد که این توپ در شرایط آفساید به ابراهیم زاده رسیده بود و کمک داور بازی باید خیلی خوشحال باشد که این موقعیت به گل تبدیل نشد چرا که می توانست حسابی جنجال برانگیز شود.

دیدگاه‌ها