کد خبر : 1787976 | 04 آبان 1400 ساعت 10:26 | 10.4K بازدید | 2 دیدگاه

نشست هیات رییسه؛ تا ساعاتی دیگر

نشست اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال تا ساعاتی دیگر در تهران برگزار می شود که به نظر می رسد خروجی های مهمی را به دنبال داشته باشد و شاید هم بحث برانگیز.

نشست هیات رییسه؛ تا ساعاتی دیگر 

به گزارش "ورزش سه"، یکی ازدستاوردهای این نشست می تواند انتخاب دبیر کل فدراسیون فوتبال به صورت رسمی باشد. این از وظایف رییس فدراسیون فوتبال است؛ هر چند اعضای هیات رییسه باید انتخاب رییس را تایید کند. در ماه های اخیر حسن کامرانی فر به طور موقت عهده دار این سمت بوده اما از آنجایی که از حضورش در این جایگاه بیش از سه ماه گذشته در ادامه مسیر فعالیت او قانونی به حساب نخواهد آمد. 

 

تعیین زمان مجمع عمومی برای انتخاب کسانی که هم اکنون جایشان در تشکیلات مدیریتی فدراسیون فوتبال خالی است یکی دیگر از موارد مورد بحث در نشست پیش روی اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال خواهد بود. به نظر می رسد در مورد بکارگیری VAR در بازی های باشگاهی و هم چنین پذیرش تماشاگران در بازی های لیگ برتر هم بحث و تبادل نظر خواهد شد که شاید تصمیمات مهمی هم در این زمینه اتخاذ شود. تجهیزات VAR وارد تهران و در استادیوم آزادی نصب شده اما ناهماهنگی بین فدراسیون فوتبال و هم چنین کنفدراسیون فوتبال آسیا موجب شد تا در بازی با کره جنوبی آفلاین مورد استفاده قرار گیرد در حالی که اگر آنلاین بود پنالتی روی مهدی طارمی از سوی داور اتخاذ می شد.

دیدگاه‌ها