کد خبر : 1787977 | 04 آبان 1400 ساعت 10:29 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از نام رسمی و ثبتی

اسم تیم شهرخودرو ، حمیداوی است !

در برنامه شب گذشته فوتبال برتر، مسئله نام تیم فوتبال شهر خودرو موشکافی شد و نکته جالب‌توجه و البته جنجالی نیز در این بین مطرح شد.

اسم تیم شهرخودرو ، حمیداوی است !

به گزارش "ورزش سه" به تازگی نام شهر خودرو از سوی سازمان لیگ پذیرفته شده و با این لوگو عنابی‌پوشان مشهدی در هفته اول به میدان رفتند، اما با این‌حال به هیچ وجه مدیران فوتبال در خراسان رضوی که از جمله آن‌ها می‌توان به رئیس هیات فوتبال اشاره کرد، نام شهر خودرو را قابل‌قبول ندانسته و تیم را با نام پدیده خطاب می‌کنند.

 

در بخشی از مناظره تلفنی شب گذشته احسان اصولی رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی و فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو، این مسئله موشکافی شد و به یک اتفاق جنجالی در زمان حضور نماینده فوتبال خراسان رضوی در لیگ قهرمانان آسیا اشاره شد و نام جدیدی برای این تیم در این بین به میان آمد.

 

حمیداوی درباره نام تیمش توضیح داد: آقای اصولی نه مدیرعامل باشگاه ما را قبول دارد و نه اسم تیم، من از شما یک سوال دارم آقای میثاقی، شما هزار تومان پول می‌دهی و تیمی را می‌خری، شما باید اسم تیم را تعیین کنی یا رئیس هیات فوتبال؟ سوال دوم، فیفا به ما نامه می‌دهد درباره استفان کوزین با نام شهر خودرو بعد هیات فوتبال مشهد ما را پدیده می‌شناسد!

 

وی افزود: موسسه فرهنگی-ورزشی پدیده طلایی را ما (مجموعه شهر خودرو) خریداری کردیم و دوست داریم اسم‌مان شهر خودرو باشد، که باید از کمیسیون ماده پنج نامه بگیریم.

 

در این لحظه از برنامه، محمدحسین میثاقی در واکنش به نامه ارسالی از سوی حمیداوی گفت: کمیسیون ماده 5 که شما فرستادید نوشته نام باشگاه حمیداوی!

 

فرهاد حمیداوی ادامه داد: بله پس الان که کمیسیون ماده 5 نوشته حمیداوی اسم تیم حمیداوی است، زمانی‌که ما در جدول چهار شدیم و به آسیا رفتیم چرا آقای اصولی نگفت این تیم اسمش شهر خودرو است و اعتراضی به اسم تیم نداشت؟

دیدگاه‌ها