کد خبر : 1787988 | 04 آبان 1400 ساعت 11:23 | 136.3K بازدید | 82 دیدگاه

حرکات دست بعد از گل لیورپول

حرکت عجیب کریس؛ رونالدو ادای سولسشررا درآورد؟

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، یکی از تلخ‎ترین شب‌های فوتبالی‌اش را در دیدار برابر لیورپول سپری کرد.

حرکت عجیب کریس؛ رونالدو ادای سولسشررا درآورد؟

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد این هفته با پنج گل برابر لیورپول در اولدترافورد شکست خورد تا یکی از سنگین‌ترین باخت‌های تاریخ این باشگاه برابر رقیب قدیمی رقم بخورد.

این فوق ستاره پرتغالی پس از دریافت گل سوم در فاصله چند دقیقه تا پایان نیمه اول با کورتیس جونز درگیر شده و ضرباتی را پس از سوت داور به این بازیکن وارد کرد که باعث شد کارت زردی نیز دریافت کند.

او همچنین در اوایل نیمه دوم موفق شد روی حرکتی انفرادی دروازه حریف را نیز باز کند اما کمک داور ویدیویی این گل را به دلیل خطای آفساید مردود اعلام کرد. این در حالی بود که محمد صلاح در این بازی موفق به هت تریک شد تا ستاره زمین لقب بگیرد.

حالا تصاویر ویدیویی منتشر شده که نشان می‌دهد پس از یکی از گل‌های صلاح، رونالدو به شکلی مسخره ادای کسی را درآورده است. این بازیکن در این صحنه شانه‌هایش را بالا انداخته و سپس دستانش را در هوا چرخانده و با عصبانیت به تمامی جهات اشاره کرده است.

 

1658100

 

1658101

 

مشخص نیست که منظور رونالدو از این حرکت چه بوده یا حتی ادای چه کسی را درآورده اما بسیاری بر این باور هستند که این بازیکن در حال به سخره گرفتن اوله گونار سولسشر بوده است.

تاکتیک به کار گرفته شده از سوی این مربی نروژی در هفته‌های اخیر به شدت با انتقاد مواجه شده، چرا که نتایج یونایتد نشان می‌دهد بازیکنان قادر به اجرای درست این تاکتیک نبوده و حریفان نیز به راحتی به مقابله با آن پرداخته‌اند.

 

با این حال عده‌ای دیگر نیز باور دارند که رونالدو در واقع در حال ابراز عصبانیت و ناامیدی خود از عملکرد ضعیف خط دفاعی یونایتد است که در بازی‌های اخیر و خصوصا برابر لیورپول کاملا از هم پاشیده و ناکارآمد ظاهر شد.

 

با این حال ناراحتی رونالدو به همین نقطه ختم نشده و گفته می‌شود که او از میسون گرینوود و حرکاتش در زمین بازی نیز بسیار عصبانی و ناراضی است، چرا که این بازیکن بارها فرصت ارسال پاس داشت اما در نهایت تصمیم گرفت خودش توپ را به سمت دروازه شوت کند.

با وجود تمام شایعات درباره نارضایتی رونالدو از عملکرد سولسشر، این بازیکن پس از پایان بازی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش مدعی شد که مسئولیت این شکست برعهده بازیکنان است و هیچکس دیگری نباید در این میان مقصر شمرده شود.

دیدگاه‌ها