کد خبر : 1787996 | 04 آبان 1400 ساعت 11:59 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

اصولی: حمیداوی بگوید چند ماه پیش کجا بود؟

احسان اصولی، رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی، ادعا می‌کند که نگران این باشگاه است و حمیداوی دشمن فرضی درست کرده است.

اصولی: حمیداوی بگوید چند ماه پیش کجا بود؟

به گزارش "ورزش سه"، اختلافات هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و فرهاد حمیداوی شدیدتر از همیشه شده و این بار اصولی و حمیداوی در برنامه فوتبال برتر به گفت و گویی که شباهت زیادی به مشاجره داشت پرداختند که در این صفحه مهم‌ترین بخش حرف‌های اصولی و جواب حمیداوی آورده شده است.

 

اصولی حرف‌هایش را با کنایه به حمیداوی این طور شروع کرد: عرق آقای حمیداوی به مردم مشهد ستودنی است اما یادم می‌آید گفته بودند باید دست من را ماچ کنید و از این حرف‌ها! آقای حمیداوی عزیز لطفا به مردم مشهد بگویید هفت، هشت ماه پیش کجا تشریف داشتید؟ این دروغ‌ها قابل تعقیب و رسیدگی است و هر چه دارید منتشر کنید. شما در باشگاه‌تان مشکل دارید و اگر توان دارید اداره کنید؛ اینکه شما یک دشمن فرضی به اسم هیئت فوتبال دارید می‌تراشید که تمام مشکلات‌تان را گردنش بیندازید یک استراتژی نخ نما است و آن را همه می‌دانند و متوجه هستند که شما یک دشمن فرضی به اسم هیئت فوتبال و به اسم احسان اصولی درست کرده‌اید و همه جا دارید حرف و تهمت می‌زنید. هر کدام از این حرف‌ها را در محکمه باید اثبات کنید اما محکمه رفتن برای شما قصه‌اش جالب است. 

 

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما نه با آقای حمیداوی نه با هیچکس دیگر مشکلی نداریم ایشان تیم استانی ما که اسمش پدیده بود را در واقع به دست آورد و در صلح‌نامه هم هست که ایشان هیچ وجهی بابت در اختیار گرفتن این تیم پرداخت نکرد و اینکه به من می‌گویند کاسه داغ تر از آش، این برایم افتخار است و من ناراحت نیستم از این موضوع و در واقع دارم وظیفه خودم را انجام می‌دهم. اینکه امتیاز لیگ برتری این تیم دچار مشکل نشود برای ما اهمیت دارد و آقای حمیداوی یا هرکس دیگری که بیاید این تیم را به درستی اداره کند، ما مخلصش هستیم و بارها گفته‌ام که فرش قرمز برایش پهن می‌کنیم. ولی با توجه به تجربیات پیام و ابومسلم و سیاه جامگان می‌گوییم این راه به ناکجا آباد می‌رود. 

 

در جواب این حرف‌ها حمیداوی به صراحت اعلام‌کرد مشکلات این باشگاه ارتباطی به هیئت فوتبال ندارد و گفت: اگر تیم و باشگاه ما مشکلی دارد به هیئت فوتبال هیچ ارتباطی ندارد. به آقای اصولی یاد دهید که هیئت فوتبال یک پل ارتباطی بین باشگاه و فدراسیون فوتبال است و نه بیشتر. ایشان اصلا فوتبال نمی‌داند و قانون آفساید را هم بلد نیست.

دیدگاه‌ها