کد خبر : 1787997 | 04 آبان 1400 ساعت 12:04 | 18.3K بازدید | 28 دیدگاه

عربشاهی: پرسپولیس بازیکن خارجی نیاز ندارد!

ضیا عربشاهی پیشکسوت پرسپولیس اعتقاد دارد که این تیم باید با دو مهاجم بازی کند.

عربشاهی: پرسپولیس بازیکن خارجی نیاز ندارد!

به گزارش ورزش سه، ضیا عربشاهی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره بازی با فولاد اظهار داشت: نیمه اول بازی چنگی به دل نزد ولی نیمه دوم بهتر بود. نمی‌دانم ما چرا از مهاجم هایمان به نحو احسن استفاده نمی‌کنیم و تک مهاجم و یک مهاجم بازی می‌کنیم و این به نظر من برای تیمی این مساله خوب نیست. درست است که هواداران نمی‌توانند به استادیوم بیایند اما انرژی و اسم پرسپولیس برای تیم های مقابل می‌تواند خیلی شکننده باشد. اما متاسفانه بدو ورود به زمین با یک مهاجم بازی می‌کنیم، ۱-۳-۲-۴ که مهاجم سایه در کنار مهاجم راس بازی می‌کند و نیمه اول حرفی برای گفتن نداشتیم و توپ وسط زمین درگیر بود و در یک سوم میانی تیم فولاد یا یک سوم میانی تیم پرسپولیس بود.

 

وی افزود: در نیمه دوم پرسپولیس بهتر شد. توانستیم بازی را با نمایش بهتری و بازی بهتر و قابل قبول تری ادامه دهیم و بازی را به نحو احسن به نفع پرسپولیس به پایان برسانیم ولی در کل ما نباید در چیدمان بازیکنان استرس داشته باشیم. پرسپولیس باید با دو مهاجم بازی کند درست است که ما وینگر چپ و راست خوبی داریم ولی دلیل نمی‌شود با یک مهاجم بازی کنیم. مربی موفق است که بتواند به نحو احسن کوچ کند و بهترین نفرات بگذارد و بتواند بهترین نتیجه را بگیرد من فکر میکنم که ما مقداری با ترس و لرز وارد زمین میشویم و این باعث می‌شود بازی قابل قبولی که تماشاچی دوست دارد ارائه ندهیم. ما باید در کنار بازی قابل قبول باید بتوانیم گل هم بزنیم.

 

پیشکوست پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس حتما باید با دو مهاجم بازی کند و مهاجم هایی که در نیمه دوم به زمین آمدند نشان دادند بازیکنان قابل قبولی هستند و با گلزنی ثابت کردند گلزن هستند. ولی ما در خط دفاعی مشکل داریم و بازیکنانی که به جای کنعانی و شجاع و نوراللهی و مغانلو اضافه شدند بازیکنانی بودند که در تیم هایی که یحیی حضور داشته بودند و یحیی گلچین کرده و به تیم آورده و مقداری زمان می‌خواهند که این ها کنار هم بازی کنند و ساختاری که تیم برانکو، کالدرون و آقا یحیی داشت، تغییر کرده و زمان می‌خواهد تا کارهای گروهی ترکیبی آنها بهتر شود.

 

1658113

 

عربشاهی ضمن اشاره به عدم نیاز پرسپولیس به بازیکن خارجی گفت: وقتی من به عنوان مربی نعمتی، ابراهیمی و فرجی یا دیگر بازیکنانی را جذب می‌کنم که شناخت کافی دارم و اکثرا قبلا در تیمم بازی کرده‌اند به نظر من احتیاج به جذب بازیکن خارجی نیست. بازیکن خارجی پول خوب می‌خواهد. ما اول بدهی هایمان را بدهیم که مسبب این بدهی ها ناهماهنگی در مدیریت و هیات مدیره است. باید حرفه ای تر عمل کنیم، ما در بحث مدیریت ضعف داریم و همین ضعف باعث انباشته شدن بدهی ها و به ضرر تیم می‌شود. الان ما اگر بدهی کالدرون را پرداخت نکنیم پنجره بسته، باعث می‌شود تیم از نظر روحی و روانی هم به هم بریزد. به نظر من احتیاج به جذب بازیکن خارجی نداریم و اگر قرار است بازیکن خارجی بیاوریم همان بشار را بیاوریم یکی از مهره های خوبی بود که در پرسپولیس بازیکن تکنیکی و با تعصبی بود و به عنوان پلی میکر می‌تواند موفق باشد.

 

او درباره انتخاب مدیر و هیات مدیره باشگاه گفت: آقای سجادی باید یک فکری به حال هیات مدیره باشگاه بکند. همانطور که دو بازیکن سابق استقلال در هیات مدیره این تیم هستند باید آقای سجادی دو پیشکسوت پرسپولیس را در هیات مدیره بگذارد و مدیری بیاورد که پرسپولیسی باشد. آقای آجورلو دوست من است و پرسپولیسی است و تعجب می‌کنم چطور مدیریت باشگاه استقلال را گرفت و به نظر من آقای سجادی باید مدیری بگذارد که پرسپولیسی باش و دلش مثل هواداران باشد و دلسوز هوادار و تیم باشد.

 

او در پایان عنوان کرد: پرسپولیس انقدر قوی هست و برند بالایی دارد که با رقم های بالا می‌توانند اسپانسر بگیرند و اینطور نیست که بخواهیم اسپانسر بیاوریم و تعهدش را انجام ندهد. برند پرسپولیس خیلی بالا است و خیلی ها دوست دارند اسپانسر این تیم شوند.

دیدگاه‌ها