کد خبر : 1787998 | 04 آبان 1400 ساعت 12:03 | 20.7K بازدید | 13 دیدگاه

فردیناند: تیم سولسشر هیچ هویتی ندارد

ریو فردیناند، بازیکن سابق منچستریونایتد، پس از شکست سنگین این تیم برابر لیورپول به انتقاد شدید از بازیکنان پرداخت.

فردیناند: تیم سولسشر هیچ هویتی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، فردیناند مانند میلیون‌ها بیننده دیگر شاهد شکست دردناک و تحقیرآمیز یونایتد در خانه خود برابر رقیب سنتی بود و این نتیجه باعث شد که او بسیار عصبانی و ناراحت شود.

این بازیکن سابق یونایتد در اکثر دقایق بازی نظراتش را بلافاصله از طریق صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک می‌گذاشت و حالا نیز با انتشار پادکست اختصاصی‌اش به صحبت درباره اتفاقات رخ داده در این دیدار پرداخته است.

فردیناند گفت:« این اتفاق باعث شرمساری است. من هم در چنین شرایطی قرار داشته‌ام و ما با نتیجه 1-6 برابر منچسترسیتی شکست خوردیم اما ما هویتی داشتیم که می‌توانستیم با تکیه بر آن در فاصله چند هفته بار دیگر همه چیز را بهبود ببخشیم. مشکل این تیم این است که آنها نتوانسته‌اند هویتی پیدا کنند. این سوالاتی است که برای هرکسی پیش آمده است.»

 

1657589

 

او در ادامه اضافه کرد:« آیا سرمربی تیم اطلاعات درست را در اختیار بازیکنانش قرار داده است؟ و اگر اینطور بوده، آیا بازیکنان این اطلاعات را درک کرده و قادر به استفاده از آن هستند؟ این موضوعی است که سرمربی تیم باید به آن بپردازد چون در حال حاضر به نظر می‌رسد که این تیم در حال فروپاشی است.»

بسیاری از بازیکنان سابق یونایتد که حالا کارشناس شبکه‌های مختلف شده‌اند، حاضر به انتقاد از عملکرد سولسشر روی نیمکت این تیم نشدند و به پیچیدگی کار این مربی اشاره کردند اما فردیناند در جمع این افراد نیست.

این بازیکن سابق یونایتد اظهار داشت:« این تیم طوری بازی می‌کند که وقتی تماشایش می‌کنید با خود می‌گویید که آیا آنها درست هدایت می‌شوند؟ آیا اطلاعاتی در اختیار آنها قرار گرفته است؟ آنها امروز شرمنده هستند. اما باید جلسات مهمی برگزار کرده و در این باره حرف بزنند. بهترین تیم‌ها همگی هویتی دارند و می‌دانند که باید با تکیه بر چه ویژگی به شرایط عادی برگردند.»

دیدگاه‌ها