کد خبر : 1788017 | 04 آبان 1400 ساعت 13:17 | 20.1K بازدید | 3 دیدگاه

همیشه پزشک بودم و خواهم ماند؛

پاسخ زهره هراتیان به گرفتن پست کامرانی‌فر

رئیس ایفمارک در مصاحبه‌‎ای کوتاه به شایعات حضورش به عنوان دبیرکل فدارسیون فوتبال واکنش نشان داد.

پاسخ زهره هراتیان به گرفتن پست کامرانی‌فر

به گزارش "ورزش سه"، چند ماه پس از شروع به کار فدراسیون جدید سرانجام امروز نشست مهمی در میان اعضای هیئت رئیسه برگزار شد و یکی از خروجی‌های مهم این جلسه انتخاب رسمی حسن کامرانی فر به عنوان دبیرکل فدراسیون بود؛ داور بازنشسته‌ای که طی ماه‌های اخیر با سمت سرپرستی کارها را پیش برده بود.


در همین بین البته شایعاتی نیز در رابطه با انتخاب زهره هراتیان عضو کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و رئیس مرکز پزشکی ایفمارک به عنوان دبیرکل فدراسیون شنیده می‌شد که این اخبار با همزمانی ورود او به فدارسیون و جلسه اعضای هیئت رئیسه، برای خبرنگارانی که آنجا بودند، جلب توجه کرد و آنها پس از اینکه هراتیان از ساختمان فدراسیون خارج شد، گفتگوی کوتاهی با او انجام داد.


خبرنگاران در این مصاحبه کوتاه از هراتیان در رابطه با شایعه دبیر کلی اش پرسیدند و اینکه آیا حضورش در فدراسیون فوتبال به این موضوع ارتباطی داشته یا خیر. رئیس ایفمارک اما سوالی کوتاه و قاطعانه به این سوال داشت و گفت:« در این مورد هیچ صحبتی با من نشده و فقط شایعه بود. برای کامرانی‌فر آرزوی موفقیت می‌کنم و از هر کمکی در حوزه تخصصی خودم که پزشکی است، دریع نخواهم کرد.»


او سپس در واکنش به این سوال که اگر پیشنهاد دبیرکلی به او ارائه می‌شد قبول می‌کرد یا نه، عنوان کرد: خیر، چون حوزه تخصصی من پزشکی است. من پزشک بودم، خواهم ماند و در این مسیر جلو می‌روم.»

دیدگاه‌ها