کد خبر : 1788027 | 04 آبان 1400 ساعت 14:20 | 20.5K بازدید | 12 دیدگاه

ادعای عجیب ستاره بایرن؛ دمبله از امباپه بهتر است

سرژ گنابر یدر مستند بایرن مونیخ از عثمان دمبله به عنوان بازیکنی بهتر از کیلیان امباپه یاد کرد.

ادعای عجیب ستاره بایرن؛ دمبله از امباپه بهتر است

به گزارش "ورزش سه"، عثمان دمبله از 4 سال پیش برای بارسا بازی می کند و پس از سه سال که درگیر مصدومیت ها بود، فصل گذشته توانست 44 بازی انجام دهد و 11 گل نیز به ثمر برساند. در باشگاه روی او برای فصول بعد نیز حساب می کنند ولی مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا باعث شد که در نقل و انتقالات تابستانی شایعاتی پیرامون جدایی اش شنیده شود‌. 

 

 

1652331

 

 

با وجود تمام این شایعاتی که مطرح شد، نهایتاً ستاره فرانسوی در نوکمپ ماندگار شد و حتی گزارش ها حاکی از آن است که باشگاه بارسلونا به دنبال این است هر طور که شده قرارداد عثمان دمبله را به شکل بلند مدت تمدید کند؛ اما با وجود اینکه این بازیکن تنها تا پایان فصل جاری با بارسا قرارداد دارد، هیچ نشانه خاصی از تمدید مشاهده نمی شود و همین موضوع آینده دمبله را با ابهام روبرو کرده است.

 

 

1630459

 

 

بارسلونا به دمبله هشدار داده است که یا قراردادش را تمدید می کند یا باید خود را برای نیمکت نشینی و حتی رفتن روی سکوها آماده کند. به فاصله کمتر از یک سال تا پایان قرارداد بیم این می رود که دمبله بدون تمدید تا پایان فصل برای بارسا بازی کند و سپس رایگان راهی تیم دیگری بشود.

 

دمبله که در یورو 2020 مصدوم شد حالا مهیای بازی شده و احتمالا هفته بعد در فهرست بارسا قرار خواهد داشت. ستاره فرانسوی سال 2017 در حالی جذب بارسا شد که این باشگاه ابتدا تمایل به در اختیار گرفتن کیلیان امباپه داشت ولی در نهایت کادر فنی وقت ترجیح داد روی دمبله حساب کند. تصمیمی که حالا بسیاری به آن انتقاد دارند.

 

 

1528502

 

 

سرژ گنابری ستاره بایرن مونیخ اما جزو کسانی است که اعتقاد دارد، دمبله نسبت به امباپه بازیکن بهتری است. او در جریان مستند "FC Bayern-Behind the Legend" از کمپانی آمازون که به زودی پخش خواهد شد، گفت:« دمبله بسیار بهتر از کیلیان امباپه است.» 

 

 

1593833

 

 

گنابری این ادعا را در گفت و گو با دو هم تیمی اش جاشوا کیمیش و توماس مولر مطرح می کند و مولر در پاسخ می گوید:«  منظورت از بهتر بودن چیست؟ اگر می توانستم مثل دمبله دریبل بزنم، من هم می توانستم بهترین باشم.»

 

مشخص نیست که منظور گنابری از بهتر بودن دمبله تنها در بحث دریبل زدن و تکنیک است یا او در مجموع دمبله را بازیکنی بهتر از امباپه می داند.

 

دیدگاه‌ها