کد خبر : 1788032 | 04 آبان 1400 ساعت 14:53 | 37.7K بازدید | 38 دیدگاه

تیری آنری:

نگران مسی هستم، او همان لئوی بارسا نیست

اسطوره فوتبال فرانسه معتقد است نقشی که به لئو مسی در پی اس جی واگذار شده، چندان مناسب او نیست.

نگران مسی هستم، او همان لئوی بارسا نیست

به گزارش "ورزش سه"، بیش از دو ماه است که از انتقال غیرمنتظره لیونل مسی به پاری سن ژرمن و جدایی او از بارسلونا سپری شده و هنوز این بازیکن علیرغم درخشش های گاه و بیگاه به مرز آمادگی نرسیده است. یکشنبه شب پاری سن ژرمن با ارائه نمایشی بحث برانگیز در دربی فرانسه به تساوی بدون گل مقابل مارسی رضایت داد و البته خوش شانس بود که دروازه خود را در این دیدار بسته نگه داشت. نباید فراموش کرد که اشرف حکیمی در دقیقه 54 اخراج شد و پاری سن ژرمن تقریبا نیمه دوم را 10 نفره بازی کرد.

 

 

1657739

 

 

لیونل مسی در این دیدار نیز موفق به گلزنی نشد تا روند ناکامی های او در لیگ فرانسه به چهار مسابقه پیاپی افزایش پیدا کند. در واقع این فوق ستاره آرژانتینی در چهار بازی اول خود در لیگ موفق به گلزنی نشده که این بدترین آمار او از فصل 05-2006 محسوب می شود. البته بخشی از این ناکامی نیز تقصیر خود لیونل مسی است و در واقع به قدری در سال های اخیر درخشان بوده که چهار بازی ناکامی در گلزنی در کارنامه او پررنگ جلوه داده می شود.

 

 

1657737

 

 

تیری آنری اسطوره فوتبال فرانسه که برای آرسنال و بارسا بازی هایی به یادماندنی را به ثبت رساند، نگران وضعیت لیونل مسی است. این دو در بارسا روزهای درخشانی داشتند. آنری در مورد فوق ستاره آرژانتینی گفت:« مسی در پی اس جی ایزوله شده و کمتر می بینیم که صاحب توپ شود. نمی گویم که در پی اس جی غمگین است ولی او را تک و تنها در میدان می بینم. ترجیح می دهم همیشه او را در جریان بازی و صاحب توپ ببینم.

از اینکه مسی در پی اس جی شرایط بارسلونا را ندارد، ناراحتم. مسی باید محور تیمش باشد و اینگونه به بازی تیمش ریتم خواهد داد. مسی بعید می دانم با حضور در سمت راست بتواند تفاوتی ایجاد کند هرچند از لحاظ تاکتیکی، آمار و ارقام دقیقی در مورد اثرگذاری او در سمت راست ندارم. معتقدم پوچتینو باید به یک راهکاری برسد که بتواند از مسی، امباپه و نیمار بهترین بازی را بگیرد. مشارکت مسی در بازی ها، کمتر از حد انتظار است.»

 

 

1651336

 

 

آنری ادامه داد:« مسی خیلی حرف نمی زند بلکه او در زمین و با توپ است که حرف می زند. الان پی اس جی بیشتر تیم امباپه است تا مسی. در واقع این امباپه است که در زمین می درخشد و توپ هم بیشتر به او می رسد. در پی اس جی بیش از یک لیدر می بینیم در صورتی که معتقدم مسی باید رهبر و لیدر تیم در میدان باشد.»

 

 

دیدگاه‌ها