کد خبر : 1788039 | 04 آبان 1400 ساعت 15:47 | 24.8K بازدید | 9 دیدگاه

استقلالی ها در انتظار گلزنی قاسمی نژاد

امین قاسمی نژاد در دیدار برابر ذوب آهن فرصت حضور در ترکیب تیمش را پیدا نکرد تا استقلالی ها همچنان در انتظار درخشش او با پیراهن آبی باشند.

استقلالی ها در انتظار گلزنی قاسمی نژاد

به گزارش "ورزش سه"، امین قاسمی نژاد را می توان به عنوان جنجالی ترین خرید تابستان 1400 فوتبال ایران قلمداد کرد. بازیکنی که تا آستانه پیوستن به پرسپولیس نیز پیش رفت اما به یکباره راهی استقلال شد و انتقالی که می توانست زمستان فصل قبل رخ دهد، سرانجام نهایی شد و این بازیکن به خواسته شخصی اش مبنی بر پوشیدن پیراهن استقلال رسید.

 

پس از جدایی مهدی قایدی و شیخ دیاباته، استقلال عملا در خط حمله با مشکل روبرو شد. پس از جذب بازیکنان جوانی مانند آزادی، حسین زاده و صادقی، به نظر نمی رسید که این بازیکنان مزاحمتی برای حضور ثابت قاسمی نژاد در ترکیب آبی ها ایجاد کنند و او در کنار ارسلان مطهری به مهاجم ثابت آبی ها تبدیل شود.

با این وجود، از زمان حضور قاسمی نژاد در استقلال، او هنوز از ابتدا برای تیمش به میدان نرفته و در دو دیدار برابر الهلال و هوادار، برای دقایقی وارد زمین شد و مقابل ذوب آهن نیز فرصت حضور در میدان را به دست نیاورد تا او برای حضور در ترکیب استقلال، منتظر هفته های پیش رو باشد.

 

1658161

 

1658162

 

1658163

 

هواداران استقلال پس از جذب قاسمی نژاد امید زیادی داشتند تا این بازیکن بتواند درخشش در لباس پدیده را هم در تیم جدیدش تکرار کند اما ترافیک شدید در خطوط تهاجمی استقلال و اعتماد فرهاد مجیدی به بازیکنان جوانی نظیر امیرحسین حسین زاده، باعث شده است تا قاسمی نژاد به درستی فرصت عرض اندام و اثبات شایستگی هایش را نداشته باشد.

 

به هر شکل به نظر می رسد که این بازیکن رفته رفته و در هفته های پیش رو به ترکیب اصلی استقلال راه پیدا کند و هواداران آبی پوش که در انتظار گلزنی قاسمی نژاد هستند، با درخشش احتمالی او در بازی های آینده به هدفشان برسند. باید دید در این زمینه خود قاسمی نژاد تا چه میزان در تمرینات تلاش به خرج خواهد داد تا نظر مساعد فرهاد مجیدی را به خودش جلب کند تا بتواند در ترکیب اصلی آبی ها قرار گیرد.

دیدگاه‌ها