کد خبر : 1788048 | 04 آبان 1400 ساعت 16:05 | 26.6K بازدید | 10 دیدگاه

کامرانی‌فر: در سلامت داوران شک ندارم

واکنش فدراسیون فوتبال به حرف‌های داور جنجالی

دبیر کل فدراسیون فوتبال نسبت به صحبت های وحید صالحی داور بازنشسته واکنش نشان داد.

واکنش فدراسیون فوتبال به حرف‌های داور جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صحبت‌های وحید صالحی داور فوتبال ایران که مدتی است از این حرفه خداحافظی کرده در برنامه فوتبال برتر هیچ واکنشی از فدراسیون نشینان شاهد نبودیم.


صالحی شب گذشته از یک فساد سازمان یافته در داوری کشور صحبت کرد و مطالبی را بر زبان آورد که عجیب به نظر می‌رسید.

 

حالا حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال به این موضوع واکنش نشان داد. کامرانی فر وقتی با سوالی در این خصوص مواجه شد،‌گفت: «نمی‌توان با صحبت کردن تصمیم‌گیری کرد و هر کسی مطلب مستندی دارد، می‌تواند ارائه کند. فدراسیون فوتبال در سلامت کار می‌کند و به همه موضوعات وارد می‌شود. فدراسیون با هیچ بخشی تعارف ندارد و اگر هر بخشی راه را اشتباه برود، فدراسیون فوتبال ممانعت می‌کند.»

 

او صحبت هایش را اینطور ادامه داد: «نتوانستم صحبت‌های صالحی را بشنوم و باید بررسی کنیم و ببینیم موضوع چیست. من درباره سلامت و صداقت داوری شک ندارم و خودم از جنس داوران هستم. می‌دانم آنها تلاش می‌کنند بهترین عملکرد را داشته باشند و باید سعی کنند توانایی خود را در زمین نشان بدهند. داوران گاهی تمام توان خود را در زمین نشان نمی‌دهند که شاید به مسائل روحی مرتبط باشد و ما آن را بررسی می‌کنیم. »

 

کامرانی فر در پایان افزود: «فدراسیون نشان داده در جهت توسعه همه بخش‌ها، از جمله داوری تلاش و برنامه‌ریزی می‌کند. فدراسیون قدم‌های خوبی برای توسعه داوری برداشته است و عزیزی خادم نگاه بسیار خوبی به داوری دارد.»

دیدگاه‌ها