کد خبر : 1788057 | 04 آبان 1400 ساعت 16:28 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

تعریف و تمجید ویژه از کادرفنی تیم امید؛

نخودکار: از این‌که دو گل زدم خیلی خوشحالم

هافبک گلزن و ستاره اول میدان نبرد تیم‌های امید ایران و نپال از درخشش خود در مسابقه نخست مسابقات مقدماتی جام ملت‌های امید آسیا سخن گفت.

نخودکار: از این‌که دو گل زدم خیلی خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، حسین نخودکار هافبک جوان باشگاه گل‌گهر سیرجان که در حال حاضر همراه تیم امید در تاجیکستان است و روز گذشته به صورت تعویضی در مسابقه مقابل نپال به میدان آمد و موفق به دو بار گلزنی در فاصله کوتاه شد، درباره بازی روز گذشته گفت: من ابتدا از یکایک بازیکنان و کادرفنی تشکر می‌کنم که تا دقیقه 90 باهم جنگیدیم، خداراشکر ما دیروز توانستیم 4 گل بزنیم و من هم با کمک بچه‌ها توانستم 2 گل بزنم که خیلی از این بابت خوشحالم. از همین حالا تمام تمرکزم روی بازی بعدی است و بازی قبل هر چه بود گذشت.

 

وی افزود: بازی بعدی انشالله مقابل تیم لبنان که است که بتوانیم به خوبی و خوشی و با کسب 3 امتیاز از بازی خارج شویم و تمام تفکرمان بازی با تاجیکستان می‌شود؛ الان چیزی که برای ما مهم است، لبنان است. توانایی که من از کادرفنی و بازیکنان من می‌بینم، انشالله که بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

نخودکار درباره همکاری با مهدوی‌کیا گفت: در این چند روزی که با آقا مهدی بودم و قبل از آن هم با ایشان آشناییت داشتم، خیلی چیزها یاد گرفتم؛ بار فنی ایشان به واسطه حضور در آلمان بسیار زیاد است و من از ایشان چیزهای زیادی گرفتم و توانستم پیشرفت کنم. آقای مهدوی‌کیا دستیاران فوق‌العاده‌ای هم دارد، آقای جان از هلند که به نظر من یکی از بهترین‌ها در تاکتیک و تکنیک است.

 

هافبک تیم امید ادامه داد: آقای تیمو از آلمان یک مربی بدنساز خبره و کاربلد است و آقای ماریو مربی گلرها هم عالی است. من فکر می‌کنم ما امسال یکی از بهترین کادرها را داریم و بتوانیم پیوسته به همدیگر یک نتیجه عالی را هم رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها