کد خبر : 1788067 | 04 آبان 1400 ساعت 17:24 | 46.1K بازدید | 40 دیدگاه

چالش سخت پوچتینو

لیونل مسی و مشکل بزرگی که باید حل شود

به نظر می‌رسد که پست بازی لیونل مسی دلیل اصلی عدم درخشش مورد انتظار این بازیکن در ترکیب پاری‌سن ژرمن بوده است.

لیونل مسی و مشکل بزرگی که باید حل شود

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن ژرمن در ابتدای هفته با وجود اخراج اشرف حکیمی در دقیقه 57، مقابل مارسی به تساوی بدون گل رسید؛ موضوعی که باعث شد آنها با فاصله هفت امتیازی نسبت به تیم دوم جدول در صدر جدول رقابت‌های لیگ یک قرار بگیرند. این در حالی است که PSG در لیگ قهرمانان اروپا نیز با هفت امتیاز بالاتر از منچسترسیتی در صدر جدول گروه قرار دارد اما با وجود این وضعیت خوب باز هم مائوریسیو پوچتینو تحت فشار است.

 

 

1658200

 

 

اکیپ گزارشی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که روند پیشرفت پاری‌سن ژرمن بعد از حضور مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت این تیم کاملاً کند پیش می‌رود و در واقع تیم سرمربی آرژانتینی درحمله کم خطر و در دفاع کاملاً شکننده نشان داده است.

 

اما در قسمت هجومی به نظر می رسد که مسئله اصلی به جای بازی لیونل مسی بازمی‌گردد. پوچتینو در دیدار مقابل مارسی دست به یک جسارت بزرگ زد و به شکل همزمان از لیونل مسی، نیمار و آنخل دی ماریا پشت کیلیان امباپه استفاده کرد. در این گزارش ادعا شده که مسی به دلیل کمبود فضایی که در سبک بازی پاری‌سن ژرمن برای او در نظر گرفته شده ناکارامد تر از قبل نشان می‌دهد.

 

 

1658202

 

 

اکیپ پیشنهاد داده که پوچتینو مانند دیدار برابر منچسترسیتی که اتفاقاً نتیجه‌بخش هم بود از ترکیب 3-3-4 استفاده کند؛ البته این اتفاق باعث نیمکت‌نشینی آنخل دی ماریا خواهد بود و از طرف دیگر نمی تواند تضمین قطعی برای درخشش لیونل مسی در ترکیب PSG باشد. این منبع همچنین تاکید کرده که بهترین جا برای بازی لیونل مسی پشت کیلیان امباپه خواهد بود تا بتواند ابتکار را به دست گرفته و از طرف دیگر ستاره فرانسوی را تغذیه کند.

 

اگرچه پاری‌سن‌ژرمن در خط دفاعی نیز با مشکلاتی روبرو است اما همانطور که تیری آنری می‌گوید، فوق ستاره آرژانتینی در PSG وضعیتی منزوی پیدا کرده است. آنری در این باره گفت: "او در پاری‌سن ژرمن منزوی است و کمتر صاحب توپ می شود. من نمی‌گویم که او غمگین است اما وضعیتی منزوی دارد. ترکیب 3-3-4 یک راه حل خواهد بود اما آنها آنخل دی ماریا را از دست خواهند داد و از طرف دیگر من با بازی کردن مسی در سمت راست مشکل دارم. در وسط او می تواند سرعت تیم را تنظیم کند و فکر نمی کنم که بتواند در سمت راست تفاوت ایجاد کند. هرچند که اطلاعات تاکتیکی دقیقی نیز در این باره ندارم.

 

 

1658201

 

 

مسی زیاد صحبت نمی کنند و بیشتر با توپ حرف می زند. در حال حاضر تیم به امباپه بیشتر وابسته است. کیلیان کسی است که بیشتر از همه درخشش داشته است و توپ بیشتر به سمت او می رود."

دیدگاه‌ها