کد خبر : 1788071 | 04 آبان 1400 ساعت 17:44 | 23.6K بازدید | 7 دیدگاه

انصراف الشرطه عراق از حضور در لیگ قهرمانان

مدیریت تیم فوتبال الشرطه عراق اعلام کرد که این باشگاه تمایلی ندارد تا به عنوان جایگزین النجف در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النجف به عنوان سومین و آخرین سهمیه عراق توانست جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند اما چند روز پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل عدم دریافت مجوز حرفه ای و صلاحیت مالی، النجف را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کرد و از آنجایی که الشرطه در فصل گذشته لیگ عراق پس از النجف در رتبه چهارم جای گرفته بود، اعلام شد که این تیم به عنوان جایگزین النجف راهی این مسابقات می شود.

 

با این وجود، خبرگزاری شفق نیوز امروز اعلام کرد که الشرطه تمایلی به حضور در این رقابت ها ندارد. حسین الخرسانی سخنگوی باشگاه الشرطه در گفتگو با شفق نیوز گفت: حضور در مسابقات قهرمانی آسیا قبل از مسائل مالی به بحث فنی برمیگردد و این نشان می دهد که تیم الشرطه اجباری به حضور در آسیا ندارد، حتی اگر در جدول لیگ پس از النجف قرار گرفته باشد که این تیم اخیرا با تصمیم AFC از حضور در این رقابت ها محروم شد.

 

 

1658206

 

 

وی افزود: مدیریت باشگاه برای رسیدن به هدفی که مدنظر دارد، برنامه ای برای مشارکت در مسابقات داخلی ترسیم کرده است. در داستان محرومیت النجف، ما مقصر نیستیم و بنابراین این تیم نباید دوست داشته باشد که ما جایگزین آنها شویم. بنابراین ما تمرکزمان را روی لیگ برتر و جام حذفی عراق خواهیم گذاشت.


  
سهمیه های دوم و سوم فوتبال عراق در لیگ قهرمانان آسیا، می بایست در مرحله پلی آف حضور پیدا کنند که تاکنون حضور الزوراء در این مرحله از پیکارها قطعی شده و باید دید بالاخره کدام تیم به عنوان سهمیه سوم این کشور معرفی می شود. سپاهان و استقلال نیز باید کار خود را از پلی آف آغاز کنند و ممکن است با نمایندگان عراق نیز روبرو شوند.

دیدگاه‌ها