کد خبر : 1788074 | 04 آبان 1400 ساعت 17:58 | 25.9K بازدید | 2 دیدگاه

کنراد دلا فوئنته:

نمی دانم کومان در مورد من چه فکری می کرد

بازیکن آمریکایی محصول لاماسیا تابستان امسال تصمیم به جدایی از بارسا و انتقال به مارسی گرفت.

نمی دانم کومان در مورد من چه فکری می کرد

به گزارش "ورزش سه"، شهریور ماه گذشته بارسلونا در اولین بازی تحت هدایت رونالد کومان توانست با نتیجه 3-1 بر ناستیچ پیروز شود. سرمربی هلندی در آن بازی به بسیاری از بازیکنانش میدان داد از جمله کنراد دلا فوئنته مهاجم 19 ساله آمریکایی خود. به این ترتیب کنراد تبدیل به اولین فوتبالیست آمریکایی تاریخ شد که در تیم اول بارسا به میدان رفته است.

 

 

1613825

 

 

پیش از این نیز کنراد اولین فوتبالیست آمریکایی شد که توانسته بود به فهرست تیم اول بارسلونا راه پیدا کند. او برای دیدار بارسا برابر بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان از سوی کیکه ستین در فهرست آبی اناری ها قرار گرفته بود.

کنراد اما فصل گذشته نتوانست جایی در ایده های کومان پیدا کند و بارسلونا او را به شکل قطعی به مارسی واگذار کرد. کنراد حالا در مارسی بیش از بارسلونا مورد اعتماد کادر فنی قرار دارد.

 

 

1655231

 

 

او در مورد دلیل جدایی اش از بارسا گفت:«من بودم که تصمیم گرفتم از بارسا جدا شوم. در طول شش ماه با وکلایم صحبت می کردم. باید واقع بین باشیم، مشکل بود که بتوانم دقایق قابل توجهی در تیم اصلی بارسا به میدان بروم. اختلاف در همین جا بود. من بیش از 500 دقیقه در مارسی بازی کرده ام و تازه در ماه اکتبر هستیم و 20 ساله هستم.

در بارسا احتمالا این قدر بازی نمی کردم. نمی دانم که کومان در مورد من چه فکری می کرد. فصل گذشته با آنها بودم اما به ندرت بازی کردم (فقط سه بازی در تیم بزرگسالان بارسا) در آن جا خوشحال بودم و با بهترین ها تمرین می کردم. چیزهای زیادی یاد گرفتم و تجربه خوبی بود. من به شدت بارسایی هستم. هرگز نمی دانی که آینده چه می شود اما فعلا روی مارسی تمرکز دارم. ببینیم در آینده چه می شود.»

دیدگاه‌ها