کد خبر : 1788075 | 04 آبان 1400 ساعت 18:20 | 31.2K بازدید | 1 دیدگاه

جیووانی سیمئونه:

مشکلی نیست؛ حاضرم تیم پدرم را هم گلبارن کنم

جیووانی سیمئونه با شش گل در 9 بازی برای ورونا یکی از بهترین گلزنان این فصل فوتبال ایتالیاست.

مشکلی نیست؛ حاضرم تیم پدرم را هم گلبارن کنم

به گزارش "ورزش سه"، جیووانی سیمئونه فرزند دیه گو سیمئونه روزهایی رویایی را در تیم جدیدش ورونا سپری می کند. او که از فیورنتینا فصل قبل را قرضی در کالیاری توپ زد و امسال به ورونا قرضی منتقل شده، در بازی برابر لاتزیو موفق به زدن 4 گل شد. او نقش اول را در شکست تیم تحت هدایت مائوریتزیو ساری ایفا کرد و جالب اینکه سه سال پیش با پیراهن فیورنتینا هم توانسته بود سه گل به ناپولی بزند، تیمی که در آن مقطع هدایتش را ساری برعهده داشت.

همان شکست در نهایت باعث از دست رفتن قهرمانی ناپولی و رسیدن اسکودتو به یوونتوس شد.

 

 

1658216

 

 

جیووانی سیمئونه در مورد درخشش برابر لاتزیو گفت:« مسئول رختکن تیم پس از بازی گریه می کرد و مرا از خوشحالی در آغوش گرفت که برایم بسیار جالب توجه بود. اینجا در ورونا مثل یک خانواده ایم. شاید گل دوم که با شوت بیرون محوطه جریمه بود، قشنگ ترین گل بازی بود ولی گل چهارم که با ضربه سر زدم، برایم ارزشی بالاتر داشت. هرگز پیش از این 4 گل در یک بازی نزده بودم و آن گل نشان می داد که می توانم از حد و مرز خودم نیز فراتر بروم.»

 

 

1658213

 

 

سیمئونه ادامه داد:« پدرم چند سال بازیکن لاتزیو بود و من به یکی از تیم های محبوبش 4 گل زده بودم ولی او پس از بازی خوشحال بود و برایم نوشت که این بهترین بازی ای بود که از من دیده است. پدرم به من گفت که هم در فاز حمله و هم دفاع مشارکت خوبی داشتم و تبریک گفت. او از من خواست که فقط یک روز این موفقیت را جشن بگیرم و سپس همه چیز را فراموش کرده و به بازی بعدی فکر کنم. وقتی وارد زمین می شوم، هدفم گلزنی است و برایم فرقی نمی کند تیم مقابل چه تیمی و مربی اش چه کسی است. حتی اگر روزی برابر تیم پدرم قرار بگیرم نیز دوست دارم تا جایی که توان دارم گل بزنم.»

 

 

1658214

 

 

دیدگاه‌ها