کد خبر : 1788085 | 04 آبان 1400 ساعت 18:51 | 36.2K بازدید | 28 دیدگاه

این تیم هنوز مشکلاتی دارد که باید رفع شود

مومنی: مجیدی تنها نمی‌تواند استقلال را قهرمان کند

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید این تیم ضعف هایی دارد که باید برطرف شود.

مومنی: مجیدی تنها نمی‌تواند استقلال را قهرمان کند

به گزارش "ورزش سه"، محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال درباره عملکرد این تیم در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد:‌ بازی منسجم‌تری نسبت به مسابقه گذشته بود. هنوز استقلال به شرایط آرمانی خود نرسیده است و جا دارد وضعیت بهتر شود. روند روبه رشد در کارهای استقلال دیده می‌شود. بازی قبل نفرات کمی سردرگم بودند اما در این بازی احساس مسئولیت بیشتری را شاهد بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.


او صحبت هایش را اینطور ادامه داد:‌ آمدن یامگا به استقلال بر قابلیت های هجومی تیم افزوده است. او ناشناخته بود و سرعت و تکنیک خوبی دارد و توانست بار هجومی را بیشتر کند. این تیم جا برای پیشرفت دارد.


عضو هیات مدیره استقلال که با رادیو مصاحبه می‌کرد، همچنین گفت:‌خوشبختانه نتایج لازم کسب شده است.  گابریله پین و فرهاد مجیدی وقت خوبی برای تیم می‌گذارند. انشاالله در آینده شرایط بهتر هم می‌شود و بازی زیباتری را شاهد خواهیم بود. در طول 90 دقیقه اشکالاتی وجود داشت که مرتفع می‌شود. اینکه روزنه دفاعی استقلال بعضی مواقع اشتباه می‌کند طبیعی است اما باید در خط دفاعی به هماهنگی بیشتری برسیم.


مومنی درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر افزود:  ما یک تیم حرفه ای هستیم و حتما نگاهمان به قهرمانی در لیگ برتر است. ابزارهای قهرمانی را نیز مدیریت سعی کرده برای مجیدی فراهم کند. با این حال مجیدی به تنهایی نمی‌تواند استقلال را قهرمان کند. باید شکاف های مدیریتی را ما حل کنیم و شکاف های تاکتیکی را مجیدی رفع کند تا با وحدت به این مهم برسیم.

دیدگاه‌ها