کد خبر : 1788086 | 04 آبان 1400 ساعت 18:52 | 70.5K بازدید | 5 دیدگاه

سوال پیچ شدن قهرمان جهان درباره تاهل و تجرد؛ 

حسن یزدانی هادی عامل را تکذیب کرد

بخشی از مراسم تجلیل از قهرمانان مدال آور المپیک 2020 به صورت خاص به زندگی شخصی حسن یزدانی قهرمان کشتی ایران و جهان اختصاص پیدا کرد.

حسن یزدانی هادی عامل را تکذیب کرد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته مراسمی برای تقدیر از مدال آوران المپیک 2020 توکیو ترتیب داده شده بود و علی‌رغم اینکه گنج‌زاده و محمدرضا گرایی دو طلایی ورزش ایران در این رقابت‌ها بودند، باز هم این حسن یزدانی بود که توجه بیشتری از مردم و همینطور مجری برنامه را به خودش جلب کرد و ثانیه‌هایی از این گردهمایی که با حضور مردم حس و حال پرشوری نیز گرفته بود، با سوال مجری برنامه از حسن یزدانی در مورد خبرهای مربوط به ازدواجش همراه شد.


مجری برنامه در این بخش با گفتن این جمله که آقای یزدانی بگذار سوء استفاده‌ای از شرایط بکنم، از این قهرمان کشتی پرسید که آیا واقعا داری ازدواج می‌کنی؟  که حسن یزدانی بلافاصله پس از مطرح شدن این سوال از "نه" برای پاسخ به آن استفاده کرد.


مجری برنامه که از شنیدن پاسخ یزدانی شوکه شده بود، با خنده حرف‌های هادی عامل را یادآوری کرد که در مصاحبه خود پس از جام جهانی کشتی نروژ از آغاز دوران نامزدی ستاره کشتی جهان خبر داده بود و یزدانی برای مرتبه دوم از چندین کلمه برای توضیح بیشتر در این مورد استفاده کرد و گفت:« یک چیزهایی بود ولی قسمت نبود.»

دیدگاه‌ها