کد خبر : 1788087 | 04 آبان 1400 ساعت 18:53 | 73.1K بازدید | 16 دیدگاه

پنالتی ۱۰۰ میلیارد تومانی در فوتبال ایران

بخشی از مصاحبه وحید صالحی میهمان شب گذشته برنامه فوتبال برتر کدهایی واضح به یک داور معروف فوتبال ایران بود.

پنالتی ۱۰۰ میلیارد تومانی در فوتبال ایران

به گزارش ورزش سه، در صحبت های صالحی به مسابقه ای اشاره شد که در یک صحنه پنالتی مشکوک انگار بازیکن را در محوطه جریمه مار زده بود‌. این مثالی بود که بعد از مسابقه حساس و جنجالی ملوان مقابل بادران بر سر زبان ها افتاد و با توجه به تصمیم رضا کرمانشاهی داور آن مسابقه این مساله بعد از مدت ها اظهار نظر جنجالی را پیامد خود داشت.

 

دیشب صالحی به این موضوع هم دوباره اشاره کرد و از لفظ پنالتی صد میلیارد تومانی درباره تصمیم رضا کرمانشاهی بدون اشاره به نام او استفاده کرد. در این رابطه با کرمانشاهی تماس گرفته اما او حاضر نشد پاسخی به حرف های صالحی بدهد.

 

صالحی در ادامه صحبت هایش ادعا کرد برای مسئولان مربوطه کاری ندارد و می‌شود خیلی راحت کلیه افراد مرتبط با این اتفاق را از طریق صحبت ها و پیام های تلفنی مورد بررسی و بازرسی جدی قرار داد و اگر اراده ای باشد ته و تو این ماجرا در می‌آید.

 

صحبت های صالحی در شرایطی است که خود او یکی از جنجالی ترین پنالتی های لیگ دسته اول فوتبال ایران را در دیدار تیم های سپیدرود و استقلال اهواز گرفته بود که در آن زمان وی از طرف طرفداران تیم اهوازی به چیزهایی متهم شده بود که اینک خود او دیگران را به آن متهم کرده است. فشار ها پس از این تصمیم صالحی در حدی بود که او در صفحه اینستاگرامش متنی را منتشر کرد و از مقامات ذی صلاح خواست و بیایند و زندگی شخصی او را بررسی کنند.

دیدگاه‌ها