کد خبر : 1788096 | 04 آبان 1400 ساعت 19:21 | 4.7K بازدید | 6 دیدگاه

در هفته دوم شناخت تیم ها نسبت به هم کم است؛ 

ویسی: ما بیشتر از آلومینیوم سه امتیاز را نیاز داریم

عبدالله ویسی در کنفرانس خبری پیش از مصاف با شاگردان رسول خطیبی در اراک، از اهمیت کسب سه امتیاز مسابقه برای فراموشی شکست هفته اول حرف زد.

ویسی: ما بیشتر از آلومینیوم سه امتیاز را نیاز داریم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در کنفرانس خبری پیش از مصاف با آلومینیوم در هفته دوم رقابت های لیگ برتر اینطور حرف هایش را آغاز کرد: با توجه به اینکه هفته دوم مسابقات است، تیم ها شناخت کمتری نسبت به هم دارند و فقط دنبال امتیاز کسب کردن هستند. خب متاسفانه بازی گذشته امتیازی کسب نکردیم و در این بازی محکوم به بردن هستیم و با تمام وجود آمدیم که سه امتیاز بیرون از خانه بگیریم و باخت هفته گذشته را جبران کنیم.


او سپس با اشاره به تیم آلومینیوم و نمایش هفته گذشته این تیم مقابل پدیده که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، بیان کرد: شناخت نسبتا خوبی از آلومینیوم داریم و بازی هفته گذشته این تیم را دیده ایم. آنالیز خیلی خوبی داشته ایم، ولی اینکه کامل بدانیم چه کاری می خواهند بکند، هنوز معلوم نیست. می دانیم برای بردن بازی خواهند کرد. دو تیم برای بردن بازی خواهند کرد. به هر حال آنها در خانه خودشان بازی می کنند و حق آنها است که سه امتیاز را بخواهند ولی ما به سه امتیاز نیاز بیشتری داریم و امیدوارم پیروز میدان ما باشیم.

دیدگاه‌ها