کد خبر : 1788097 | 04 آبان 1400 ساعت 19:33 | 27.7K بازدید | 8 دیدگاه

بازی سختی در انتظار ماست؛

آنچلوتی: مشکل کومان درد کل جامعه است، نه فوتبال!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید به دفاع از رونالد کومان بعد از حواشی ال کلاسیکو پرداخته است.

آنچلوتی: مشکل کومان درد کل جامعه است، نه فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، شکست در ال کلاسیکو برابر رئال مادرید در استادیوم نوکمپ باعث شد برخی هواداران عصبانی این تیم بعد از اتمام مسابقه و در پارکینگ به رونالد کومان حمله کنند. در نشست خبری دیدار فردا شب مقابل اوساسونا، کارلو آنچلوتی به این اتفاق واکنش نشان داده و این توهین را نه مشکل دنیای فوتبال، بلکه مسئله کل جامعه توصیف کرد.

 

کارلو آنچلوتی گفت: "اوساسونا تیم خوبی است و از پویایی بالایی برخوردار است. اوساسونا سبکی فشرده داشته و بازیکنان این تیم به خوبی دفاع می کند. اوساسونا در منطقه جریمه حریف تیمی خطرناک بوده و رتبه این تیم در جدول به وضوح موید کیفیت آنها است. قرار است بازی سختی در انتظار ما باشد."

 

1648706

 

حمله به رونالد کومان بعد از ال کلاسیکو: "یکی از دوستانم به من گفت که بهترین زندگی برای یک سرمربی زمانی است که هیچ دیداری وجود نداشته باشد. زندگی زیبا بوده و انتقادات نیز طبیعی است، اما بی احترامی در سطح شخصی آزار دهنده است. اما همه باید بدانند اگر می خواهی مورد احترام قرار بگیری، باید هم احترام بگذاری.

 

این بی احترامی به یک شخص بود، نه به سرمربی. رونالدو کومان ذاتا مربی نیست و انسانی است در این جایگاه کار می کند. این بی ادبی و توهین ها نه مشکل فوتبال نیست، بلکه مشکل جامعه است."

 

1645737

 

بهبود شرایط وینیسیوس جونیور: "رابطه بین ما پدر و پسری نیست و من خودم در حال حاضر دو فرزند دارم. خود وینیسیوس دوست دارد رابطه خوب با همه بازیکنان داشته باشد. من نیز سعی می کنم او را با انگیزه و متمرکز نگه دارم، اما کار خاصی انجام نمی دهم. وینیسیوس جوان است و در برخی لحظات تمرکزش را در مقابل هواداران از دست می دهد. من به او می گویم که باید روی بازی تمرکز کند، نه حواشی اطراف."

 

وضعیت ستاره ولزی رئال مادرید: "گرت بیل از دیروز مرخص شده و فکر می کنم یک هفته دیگر بتواند با تیم تمرین کند. شاید گرت بیل بتواند مقابل رایو وایکانو در ترکیب تیم قرار بگیرد."

دیدگاه‌ها