کد خبر : 1788098 | 04 آبان 1400 ساعت 19:51 | 22K بازدید | 4 دیدگاه

نیمار: امیدوارم اینجا هم با مسی تاریخ‌سازی کنیم

نیمار و مقایسه ستاره PSG با ژاوی و اینیستا

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، مارکو وراتی را با ژاوی و آندرس اینیستا مقایسه کرد.

نیمار و مقایسه ستاره PSG با ژاوی و اینیستا

به گزارش "ورزش سه"، مارکو وراتی یکی از بهترین بازیکنان پاری سن ژرمن در سال‌های اخیر بوده است. وراتی هرگز در سری آ بازی نکرد زیرا در سال 2012 پس از صعود از سری B با پسکارا به پاری سن ژرمن پیوست. ستاره ایتالیایی طی این سال‌ها به تمام افتخارات ممکن با پاری‌سن‌ژرمن دست یافته و تنها فتح لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده است.

 

در همین راستا نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، تمجید ویژه ای از مارکو وراتی انجام داده و او را با دو هم تیمی سابق خود مقایسه کرده است. وقتی از نیمار پرسیده شد که کدام یک از بازیکنان پاری‌سن ژرمن بیشتر او را غافلگیر کرده اند در جواب گفت: "کیلیان امباپه و مارکو وراتی. امباپه جوان، سریع و بازیکن بزرگی است. می دانستم که وراتی بازیکن فوق العاده ای است اما این را نمی دانستم که او تا این حد تماشایی و نابغه است. او به همراه ژاوی و اینیستا یکی از بهترین هافبک‌هایی محسوب می‌شود که در کنارشان بازی کرده‌ام."

 

 

1658237

 

 

نیمار همچنین درباره هم تیمی شدن دوباره با لیونل مسی نیز گفت: "من واقعا خوشحالم که مسی را در پاری‌سن ژرمن دارم.  او نه تنها یک الگو بلکه نابغه و دوستی خوب محسوب می شود. وقتی دوستانی در کنارتان داشته باشید روزهای‌تان سبک تر و آرام تر می شود. امیدوارم همانطور که در بارسلونا موفق به تاریخ‌سازی شدیم این جا نیز بتوانیم این کار را انجام دهیم."

 

 

1650283

دیدگاه‌ها