کد خبر : 1788100 | 04 آبان 1400 ساعت 19:52 | 15.3K بازدید | 5 دیدگاه

مدیر تیم، متهم ردیف اول بلاتکلیفی‌ها؛

سیدصالحی از سرپرستی شهر خودرو کناره‌گیری کرد؟

مدیر تیم فوتبال شهر خودرو امروز به شدت مورد انتقاد بازیکنان و اعضای کادرفنی باشگاه قرار گرفت.

سیدصالحی از سرپرستی شهر خودرو کناره‌گیری کرد؟

به گزارش "ورزش سه" صبح امروز در شرایطی که سیدمهدی سیدصالحی برای معارفه اکبر میثاقیان سرمربی جدید شهر خودرو در مجموعه ورزشی امام رضا(ع) مشهد حاضر شده بود، با اعضای کادرفنی سابق و هم‌چنین بازیکنان تیم چهره به چهره شد و هم بازیکنان و هم اعضای سابق کادرفنی به شدت علیه او موضع‌گیری کردند.

 

عماد مهاجری مربی بدنساز سابق شهر خودرو در واکشن به صحبت‌های سیدصالحی، افشاگری عجیبی داشت و گفت: چرا واقعیت‌ها را به مردم و هواداران نمی‌گوید؟ چرا به مردم نمی‌گویید در هتل آمدند سوپ را از جلوی بازیکنان ما برداشتند؟ چرا به مردم نمی‌گوئید چرا لباس گرم‌ها را در این سرما به بازیکنان ندادند؟ آقای سیدصالحی چرا به مردم نمی‌گویید که مدیران باشگاه ایراد گرفتند چرا هم چای و خرما به بازیکنان می‌دهند هم نسکافه، آیا واقعا این مدل تیمداری است؟ بازیکن احترام می‌خواهد نه وعده و وعید که آینده مشکلات حل می‌شود؟

 

پس از این صحبت‌های مهاجری، بازیکنان هم نسبت به سیدصالحی گلایه کردند که چرا که در این وضعیت که نقطه قوت تیم کادرفنی بوده دست به تغییرات زدند و رضا مهاجری را از سمتش برکنار کردند.

 

سیدصالحی و مهاجری شب گذشته در برنامه فوتبال برتر مشاجره‌ای تلفنی داشتند و در تمرین امروز هم هواداران مشهدی به شدت علیه او شعار دادند و خواستار جدایی‌اش شهر خودرو شدند.

 

یکی از موضوعاتی که باعث شده بود سیدمهدی سیدصالحی مورد انتقاد قرار بگیرد، این بود که او در روزهای گذشته اعتصاب به جای بودن در کنار تیم در کلاس‌های مربیگری بوده و این مسئله به مذاق هواداران شهر خودرو خوش نیامده بود.

 

بعد از جر و بحث شکل گرفته، سیدمهدی سیدصالحی که به عنوان مدیر تیم شهر خودرو انتخاب شده بود، اعلام کرد که همین امروز از سمت خود کناره‌گیری می‌کند و دیگر علاقه‌ای به کار در این تیم ندارد.

دیدگاه‌ها