کد خبر : 1788108 | 04 آبان 1400 ساعت 20:43 | 53.8K بازدید | 13 دیدگاه

مقصد غیرمنتظره برای هازارد؛ لیگ برتر اما چلسی نه!

ال‌چیرینگیتو از علاقه نیوکاسل برای جذب ادن هازارد خبر داده است.

مقصد غیرمنتظره برای هازارد؛ لیگ برتر اما چلسی نه!

به گزارش "ورزش سه"، بیش از دو سال قبل بود که رئال مادرید با پرداخت رقم هنگفت 130 میلیون یورو ادن هازارد را به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو به خدمت گرفت. هواداران رئال مادرید امیدوار به تکرار روزهای درخشان ادن هازارد در چلسی در لباس تیم مورد علاقه شان بودند، اما اتفاقات به بدترین شکل ممکن برای ستاره بلژیکی پیش رفت و حالا احتمال جدایی او بیشتر از همیشه شده است.

 

در واقع ستاره بلژیکی بعد از روی کار آمدن کارلو آنچلوتی هم نتوانست به روزهای خوب خود بازگردد و حتی در جریان بازی های ملی نیز دوباره دچار مصدومیت شد و نتوانست در الکلاسیکو به میدان برود تا سریال کابوس های این بازیکن همچنان ادامه داشته باشد؛ موضوعی که می تواند رئال مادرید را بیش از پیش برای به فروش رساندن این ستاره بلژیکی تحریک کند.

 

 

1634914

 

 

حالا اما از گوشه و کنار خبر می‌رسد که ادن هازارد آخرین فصل حضور خود در رئال مادرید را تجربه کند و در واقع این باشگاه از وضعیت او خسته شده است. از طرفی رئال مادرید اصلاً دوست ندارد که این بازیکن را به شکل رایگان از دست بدهد و به همین خاطر آنها به دنبال فروش او در تابستان آینده خواهند بود؛ اگر چنین ادعایی صحت داشته باشد احتمالاً بازگشت به لیگ برتر انگلیس محتمل ترین گزینه برای ستاره بلژیکی محسوب می شود و حالا ال‌چرینگیتو مدعی شده که سران جدید و متمول نیوکاسل به دنبال جذب هازارد بوده و قصد دارند طی ماه های آینده برای آوردن او به سنت جیمزز پارک اقدام کنند.

دیدگاه‌ها