کد خبر : 1788109 | 04 آبان 1400 ساعت 20:43 | 42.9K بازدید | 3 دیدگاه

یکی خامس ، یکی رضاییان (عکس)

تیم فوتبال الریان در دیداری از هفته هفتم رقابت های لیگ ستارگان قطر، از سد السیلیه عبور کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته هفتم رقابت های لیگ ستارگان قطر، الریان در استادیوم ثانی بن جاسم به مصاف السیلیه رفت و در پایان با پیروزی پر گل 4 بر 2 از سد حریف خود گذشت.

در این دیدار رامین رضاییان به دلیل بیماری روی نیمکت حضور داشت اما نام شجاع خلیل زاده در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته بود. بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید تا اینکه در ابتدای نیمه دوم رضاییان به جای مشعل الشمری وارد بازی شد.

 

 

1658250

 

 

الریان نیمه دوم را خوب آغاز کرد و در دقایق 49، 71 و 74 توسط یوهان بولی، موفق عوض و خامس رودریگز به گل رسید. ستاره کلمبیایی که با قراردادی گران قیمت راهی الریان شد، نخستین گلش را برای این تیم به ثمر رساند تا با لباس این تیم قطری نیز پایش به گلزنی باز شود.

 

 

 

1658249

 

در حالیکه به نظر می رسید الریان در ادامه کار دشواری برای حفظ پیروزی نداشته باشد، اما السیلیه تا آستانه کامبک نیز پیش رفت. این تیم در دقیقه 86 صاحب یک ضربه پنالتی شد که رامین رضاییان این توپ را وارد دروازه حریف کرد. دو دقیقه بعد نیز احمد السباعی گل دوم السیلیه را به ثمر رساند تا اختلاف به یک برسد.

 

تلاش های السیلیه برای به تساوی کشاندن بازی بی نتیجه بود و در دقیقه 89 موفق عوض گل چهارم را به ثمر رساند و تیر خلاص را بر پیکر السیلیه وارد کرد تا یاران شجاع خلیل زاده با یک پیروزی شیرین و کسب نهمین امتیاز فصل، به رتبه ششم جدول برسند. السیلیه نیز بدون پیروزی در قعر جدول جای گرفت.

 

1658248

دیدگاه‌ها