کد خبر : 1788113 | 04 آبان 1400 ساعت 20:52 | 45.4K بازدید | 5 دیدگاه

گران‌ترین خرید تاریخ بایرن زندانی خواهد شد؟

هفته سرنوشت سازی پیش روی لوکاس هرناندز و رای دادگاه مادرید به زودی منتشر می شود.

گران‌ترین خرید تاریخ بایرن زندانی خواهد شد؟

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته قبل بود که اخباری در مورد احتمال به زندان افتادن لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ به علت درگیری با همسرش در خیابان منتشر شد. در واقع این مدافع کناری بعد از رخ دادن این اتفاق در سال 2017 رای دادگاه را اجرا نکرده و به همین علت حالا ممکن است مشمول جریمه سنگین تری شده و مجبور شود شش ماه را در زندان سپری کند. در صورت رخ دادن این اتفاق، لوکاس هرناندز دیگر در این فصل در ترکیب بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه حضور پیدا نخواهد کرد.

 

1590401

 

رای دادگاه مادرید در مورد پرونده مدافع فرانسوی بایرن مونیخ روز پنجشنبه اعلام می‌شود. در واقع با انتشار این رای مشخص خواهد شد که آیا درخواست تجدیدنظر لوکاس هرناندز پذیرفته شده یا اینکه او باید روانه زندان شود. در صورت رد درخواست تجدیدنظر، لوکاس هرناندز باید فورا راهی اسپانیا شده و خود را به زندانی که دادگاه تعیین کرده معرفی کند.

 

در غیر این صورت و در شرایطی که لوکاس هرناندز از پذیرش این حکم امتناع ورزد، قرار بازداشت برای او صادر خواهد شد. اما اگر درخواست تجدیدنظر پذیرفته شود، این بازیکن به زندان نمی رود و پرونده نیز برای بررسی دوباره به دادگاه کیفری ارجاع خواهد شد.

 

نشریه بیلد مدعی شد اطلاعات اولیه درباره تصمیم دادگاه احتمالا فردا منتشر خواهد شد. لوکاس هرناندز که دو سال قبل به عنوان گران ترین خرید تاریخ بایرن مونیخ راهی این باشگاه شد، در این مدت هنوز قادر به اثبات همه ارزش های خود نبوده و حالا نیز دچار این حاشیه عجیب شده است.

دیدگاه‌ها