کد خبر : 1788119 | 04 آبان 1400 ساعت 21:35 | 57.7K بازدید | 3 دیدگاه

پشیمانی همزمان رئال و بارسا از جذب ستاره آلمانی

به نظر می‌رسد که هر دو تیم رئال مادرید و بارسلونا دیگر علاقه چندانی به جذب آنتونیو رودیگر ندارند.

پشیمانی همزمان رئال و بارسا از جذب ستاره آلمانی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد آنتونیو رودیگر در پایان فصل با باشگاه چلسی تمام می شود و این مدافع آلمانی از نظر قانونی آزاد است از تاریخ یک ژانویه در مورد قرارداد با تیم های دیگر مذاکره کرده و حتی رسما قرارداد ببندد. همچنین گفته می شود تیم هایی چون بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن، بارسلونا و رئال مادرید برای خرید این بازیکن از همین حالا وارد عمل شده اند.
 

با این حال رئال مادرید باشگاهی بوده که در این فصل در خط دفاعی ضعیف نشان داده و به نظر می‌رسد که آنها احتیاج زیادی به تقویت این منطقه از زمین خود دارند. در واقع این باشگاه اسپانیایی در تابستان اخیر زوج اصلی خط دفاعی خود طی سال های اخیر یعنی سرخیو‌راموس و رافائل واران را از دست داد و همین موضوع نیاز آنها به جذب یک مدافع درجه اول را دو چندان کرده است.

 

 

1647755

 

 

در مورد بارسلونا نیز چنین وضعی وجود داشته و جذب اریک گارسیا توسط این تیم هم نتوانسته مشکل خط دفاعی بلوگرانا را حل کند؛ در واقع با این تفاسیر به نظر می‌رسید که هر دو تیم بزرگ اسپانیا یعنی رئال و بارسا برای به خدمت گرفتن آنتونیو رودیگر رقابت کنند؛ با این حال کادناسر اکنون گزارش جدیدی در این باره منتشر کرده و مدعی شده که رئال و بارسا تا حدود زیادی از جذب رودیگر پشیمان شده اند چرا که علاقه ای به پرداخت دستمزد 12 میلیون یورو این بازیکن ندارند.

دیدگاه‌ها