کد خبر : 1788120 | 04 آبان 1400 ساعت 21:30 | 43.5K بازدید | 9 دیدگاه

گارسیا پیمنتا:

من بودم بهتر از رونالد کومان نتیجه می‌گرفتم

گارسیا پیمنتا، سرمربی سابق تیم دوم بارسلونا تصور می کند بهتر از رونالد کومان روی نیمکت این باشگاه نتیجه می گیرد.

من بودم بهتر از رونالد کومان نتیجه می‌گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر بارها نام گارسیا پیمنتا به عنوان یکی از گزینه های هدایت بارساونا مطرح شده و البته این اتفاق تا امروز که هرگز رخ نداده است. حالا گارسیا پیمنتا در مصاحبه ای مدعی شد حتی اگر در این مقطع و با ترکیب فعلی نیز به جای رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا قرار می گرفت، می توانست این تیم را تبدیل به یک مدعی جدی برای فتح تمامی عناوین قهرمانی در طول فصل جاری بکند.

 

1656333

 

گارسیا پیمنتا گفت: "من مطمئن هستم که اگر ترکیب تیم فعلی باشگاه، با همین کادر فعلی  و البته بازیکنان مصدومی چون دمبله، رونالد آرائوخو یا پدری را در رختکن داشته و اگر همه بازیکنان را به صورت صد در صد  آماده در اختیار داشته باشم، نمی دانم که آیا می توانم در لالیگا، لیگ قهرمانان و کوپا دل ری قهرمان شوم یا خیر، اما قصعا تیم را در مسیر کسب تمامی این عناوین قرار خواهم داد.

 

تیمی مانند بارسلونا همیشه برای کسب همه عناوین قهرمانی باید رقابت کند. البته در رقابت های لیگ قهرمانان شما با رقبای بزرگی مانند بایرن  مونیخ، منچستر سیتی یا لیورپول روبرو خواهید داشت و احتمال باختن در مقابل چنین قدرت هایی نیز وجود دارد. رخ دادن چنین اتفاقاتی دیگر بسته به منطق فوتبال است، اما اگر من سرمربی بارسلونا بودم این تیم بهتر بازی می کرد و ما شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی پیدا می کردیم."

دیدگاه‌ها