کد خبر : 1788121 | 04 آبان 1400 ساعت 21:48 | 51.4K بازدید | 11 دیدگاه

ستاره هلندی در لیست پپ؛

گواردیولا به دنبال استفاده از شرایط وخیم بارسلونا!

ممکن است بارسلونا چاره ای جز فروش فرانکی دی یونگ، ستاره هلندی خود به منچسترسیتی نداشته باشد.

گواردیولا به دنبال استفاده از شرایط وخیم بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، نشریه کالچومرکاتو امروز با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه منچسترسیتی علاقمند به جذب فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی و خلاق بارسلونا است. مدیران این تیم در حال بررسی شرایط این هافبک 24 ساله بوده و می خواهند در تابستان سال بعد برای خرید دی یونگ اقدام کنند. قرارداد فرانکی دی یونگ با باشگاه بارسلونا تا سال 2026 اعتبار دارد و کار منچسترسیتی برای وافق با باشگاه اسپانیایی آسان نخواهد بود.

 

تیم رونالد کومان پس از چند ماه پرتلاطم، شروع سختی را در لالیگا پشت سر گذاشته و شرایط اصلا مساعدی ندارد. بحران مالی شدید باعث شده تا بارسلونا مجبور شوند بازیکنی مانند آنتوان گریزمان را به فروش رسانده و حتی نتواند قرارداد لیونل مسی را نیز تمدید کنند.

 

1655208

 

اما در صورت رسیدن پیشنهادی مناسب از سوی سیتیزن ها، بعید است بارسلونا توانایی حفظ فرانکی دی یونگ را نیز داشته باشد و احتمال دارد تابستان سال بعد شاهد انتقال او به لیگ برتر باشیم. البته بایرن مونیخ نیز مدت هاست شرایط این بازیکن را زیر نظر داشته و بی تردید در کنار منچسسترسیتی برای خرید فرانکی دی یونگ اقدام خواهد کرد.

 

این ملی پوش هلندی که در سال 2019 و با مبلغ 75 میلیون یورو از آژاکس آمستردام به بارسا پیوست، بیش از 100 بازی رسمی برای این باشگاه انجام داده و در این مدت آمار 9 گل و 15 پاس گل به ثبت رسانده است. البته فرانکی دی یونگ در فصل جاری دچار افت محسوسی شده و همانند دیگر ستاره های بارسلونا نتونسته درخشش فصول قبل خود را دوباره تکرار کند.

دیدگاه‌ها