کد خبر : 1788127 | 04 آبان 1400 ساعت 22:30 | 54.3K بازدید | 29 دیدگاه

خاویر تباس؛

ببینید بدون لیونل مسی چقدر پیشرفت کردیم!

خاویر تباس، رئیس لالیگا مدعی شد فوتبال اسپانیا بدون لیونل مسی نیز رشد کرده است.

ببینید بدون لیونل مسی چقدر پیشرفت کردیم!

به گزارش "ورزش سه"، در سال های اخیر ستاره های بزرگی مانند نیمار، کریستیانو رونالدو و در تابستان امسال لیونل مسی از لالیگا مهاجرت کرده و راهی کشورهای دیگر شده اند . بسیاری معتقدند غیبت چنین ستاره ای محبوبی به سطح کیفی رقابت های لیگ اسپانیا ضربه خواهد زد، اما خاویر تباس، رئیس پرحاشیه لیگ فوتبال اسپانیا  تاکید کرد حتی حالا که لیونل مسی از بارسلونا جدا شده نیز لالیگا در حال بهتر شدن است.

 

خاویر تباس گفت: "اتفاقات مشابهی برای دیگر تیم های بزرگ نیز رخ داده و بهتر بود شرایط اینگونه پیش برود.  ما در قطع جدایی لیونل مسی از بارسلونا با مدیران این باشگاه تماس گرفته و نگرانی خود را نشان دادیم.

 

1623506

 

ما دوست داشتیم بازیکنان مشهور در اسپانیا به کار خود ادامه دهند، اما من همچنین دوست دارم بازیکنان بزرگ دیگری مانند ارلینگ هالند یا مربیان مشهوری مانند پپ گواردیولا یا ژوزه مورینیو نیز در فوتبال اسپانیا حضور داشته باشند، اما شرایط در حال حاضر اینگونه است.

 

غیبت آنها در سطح بین المللی ما را تحت تاثیر قرار نمی دهد، زیرا ما لالیگا هستیم. همین حالا حق پخش چهار فصل فروخته شده است. به زودی مفاد قرارداد مهمی را اعلام خواهیم کرد که نشان می دهد در جهان رشد بسیار زیادی داشته ایم و علیرغم اینکه لیونل مسی دیگر در لالیگا  نیست این اتفاق رخ داده است."

دیدگاه‌ها