کد خبر : 1788130 | 04 آبان 1400 ساعت 23:02 | 16.6K بازدید | 1 دیدگاه

حریف اصلی‌مان غرورمان است؛

رضایی: این بچه‌ها می‌توانند طلسم المپیک را بشکنند

دروازه‌بان جوان تیم فوتبال استقلال و تیم امید ایران در نخستین بازی رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا درون دروازه ایران مقابل نپال قرار گرفت و موفق به ثبت کلین‌شیت شد.

رضایی: این بچه‌ها می‌توانند طلسم المپیک را بشکنند

به گزارش "ورزش سه" علیرضا رضایی که از جمع شاگردان فرهاد مجیدی جدا شده و به اردوی تیم ملی امید پیوسته، پس از پایان دیدار تیم‌های امید ایران و نپال درباره این مسابقه گفت: شکرخدا بازی دیروز را بردیم، بازی خیلی خوبی هم بود، در نیمه اول موقعیت‌های پرشماری داشتیم که می‌توانستیم به گل‌های بیشتری هم برسیم اما خداراشکر که برد خوبی داشتیم و برای بازی بعدی آماده هستیم.

 

دروازه‌بان تیم امید درباره روز آسانی که مقابل نپال گذراند، گفت: برای من کلین‌شیت خیلی شیرینی بود، چرا که برای این جایگاه و رسیدن به آن، روزهای خیلی سختی را سپری کردم. شرایط خیلی سختی داشتم و این مسئله باعث شد تا اولین کلین‌شیت ملی برای من بسیار شیرین باشد، هر چند که خیلی راحت به نظر می‌آمد اما برای من خیلی شیرین بود.

 

رضایی درباره موقعیت‌های پرشمار تیم امید در بازی روز گذشته توضیح داد: واقعیت در فوتبال نمی‌شود گفت که چند گل می‌شود گفت، چرا که نقش مدافعان و دروازه‌بان تیم حریف را عملاً این‌گونه نادیده می‌گیریم؛ دروازه‌بان حریف خوب کار کرد اما موقعیت‌های صددرصدی زیادی داشتیم و طبیعی است که من دوست دارم که تیم ملی کشورم همیشه با اختلاف ببرد و لذت ببریم. حس می‌کنم اگر تمرکز بیشتری داشتیم و اعتماد به نفس‌مان بالاتر بود، می‌توانستیم به گل‌های بیشتر برسیم. امیدوارم موقعیت‌هایی که در این بازی گل نشد، در دو بازی بعدی به گل تبدیل شود و خدمت مردم سربلند شویم.

 

 

 

1619044

 

 

علیرضا رضایی در پاسخ به سوالی درباره دیدار بعدی مقابل لبنان گفت: بازی‌شان را دیدم، تیم دفاعی هستند اما طبیعتاً کیفیت فنی بهتری نسبت به تیم نپال دارند و این‌که طبیعتاً دست و پا بسته نیستند؛ ما نگرانی نداریم اگر که بچه‌ها اعتماد به نفس و تمرکز کافی را داشته باشند، صددرصد می‌توانیم هر دو مسابقه را ببریم و نگران هیچ چیز نیستیم. تیمی اگر بخواهد بترسد، رقبا هستند که باید از ما بترسند، چرا که ما ایران هستیم و امیدوارم که بتوانیم پرچمدار خوبی برای تیم کشورمان باشیم.

 

دروازه‌بان تیم امید درباره رقیب اصلی ایران در این گروه پاسخ داد: طبیعی است که رقیب اصلی این رقابت‌ها را میزبان مسابقات بدانیم اما حریف اصلی‌مان غرورمان است، چون ما در بازی اول هم دیدیم که از بالا به حریف نگاه کردیم و این مسئله باعث شد در نیمه اول به گل نرسیم. نباید هیچ بازی را ساده بگیریم و من حس می‌کنم اگر بتوانیم روی خودمان کار کنیم و تمرکزمان بالاتر باشد، طبیعتا خیلی صعود می‌کنیم.

 

رضایی درباره همکاری با مهدوی‌کیا گفت: لذت‌بخش است، چون ایشان هم از نظر اخلاقی خیلی کیفیت بالایی دارند و کادری هم که دارند خیلی به نظر من کادر بادانشی هستند؛ چند نفر از خارج از کشور آوردند و من دارم از همکاری با آن‌ها لذت می‌برم.

 

دروازه‌بان آبی‌پوشان پایتخت در پاسخ به همکاری با ماریو مربی دروازه‌بانان تیم امید گفت: عالی است، خیلی چیزها از ایشان یاد گرفتم؛ مدت زمانی من کرونا گرفته بودم، اما خداراشکر که توانستم با کمک ایشان برگردم و امیدوارم بتوانم سربلندشان کنم.

 

علیرضا رضایی درباره سن خود و این‌که آیا می‌تواند در مقدماتی المپیک به میدان برود، پاسخ داد: نه فکر نمی‌کنم اما برای تیم ملی امید ایران آرزوی موفقیت می‌کنم، به عنوان یک هوادار و ایرانی خیلی خوشحال می‌شوم که این طلسم شکسته شود؛ این بچه‌ها می‌توانند طلسم را بشکنند به شرطی که به کل صحبت‌های کادرفنی گوش کنند، چون پتانسیلش را دارند اما به نظر من اعتماد به نفس و تمرکز مهم‌ترین چیزی است که بازیکنان ما نیاز دارند.

دیدگاه‌ها