کد خبر : 1788136 | 05 آبان 1400 ساعت 00:05 | 120.4K بازدید | 13 دیدگاه

پیروزی سانتاکلارا در حضور کامل محبی؛

طارمی در همه لیگ‌ها گل می‌زند(عکس)

دوئل ایرانی ها در لیگ کاپ پرتغال را یاران محبی به سود خود به پایان رساندند.

به گزارش ورزش سه، پورتو بعد از اینکه موفق شد در شب هت تریک مهدی طارمی، با سه گل از سد توندلا بگذرد امشب در اولین بازی خود در لیگ کاپ پرتغال مقابل سانتا کلارا قرار گرفت.

 

مهدی طارمی که با 7 گل زده در 9 مسابقه آقای گل فعلی لیگ پرتغال است در بازی امشب در ترکیب اصلی پورتو حضور نداشت. در سمت مقابل اما محمد محبی که تنها دوبار به عنوان بازیکن جانشین در این فصل به میدان رفته، در بازی امشب در ترکیب اصلی سانتا کلارا حضور داشت.

 

 

1658310

 

 

در شبی که محبی تا پایان در ترکیب سانتاکلارا حضور داشت، مهدی طارمی از دقیقه 65 وارد زمین شد تا شاید بتواند بار دیگر مثل بازی قبل با گلزنی های خود، شکست پورتو را به برد تبدیل کند.

 

سانتاکلارا با تک گل چیندریس نیمه اول را یک بر صفر به سود خود به پایان رساند. در حالی تلاش پورتو برای جبران در نیمه دوم هم جواب نداده بود، ریکاردو آنتونیو در دقیقه 65 گل دوم را هم برای سانتاکلارا به ثمر رساند. بلافاصله بعد از این گل، طارمی به جای تونی مارتینز وارد زمین شد و توانست در دقیقه 83 دروازه حریف را باز کند.

 

 

1658308

 

 

بعد از گل طارمی، پورتو در آستانه کامبک قرار گرفت اما این سانتاکلارا بود که یک بار دیگر به گل رسید؛ در ششمین دقیقه از وقت های تلف شده برای میزبان گلزنی کرد تا یاران محبی در روزی که او از ابتدا تا انتها در زمین حضور داشت، سه بر یک یاران طارمی را شکست دهند.

 

پورتو و سانتاکلارا در گروه چهارم لیگ کاپ پرتغال حضور دارند. سانتاکلارا با یک برد و یک مساوی 4 امتیاز دارد و صدرنشین است. پورتو هم با شکست در اولین بازی خود، پایین تر از ریو آوه که یک امتیاز دارد، در مکان سوم جدول این گروه سه تیمی حضور دارد.

 

1658311

 

1658309

دیدگاه‌ها