کد خبر : 1788143 | 05 آبان 1400 ساعت 00:04 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

اراکی‌ها امیدوار به اولین برد مقابل فولاد(عکس)

شاگردان رسول خطیبی امیدوار هستند تا اولین برد خود در فصل جدید را مقابل فولاد کسب کنند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم اراک در دومین فصل حضورش در لیگ برتر دوباره با رسول خطیبی استارت زد تا همراه با این مربی به دنبال تثبیت جایگاه خود در سطح اول فوتبال کشور باشد.

 

اراکی ها در هفته اول راهی مشهد شدند تا مقابل پدیده به میدان بروند. نتیجه بازی آلومینیوم و نماینده مشهد با تساوی بدون گل به پایان رسید تا شاگردان خطیبی با یک امتیاز به اراک برگردند.

 

 

1658315

 

 

 

آلومینیوم فردا برگزار کننده یکی از دو دیدار پایانی هفته دوم لیگ برتر خواهد بود. این تیم از ساعت 18 میزبان فولاد خوزستان خواهد بود و با توجه به دلگرمی و روحیه ای که در آخرین تمرین خود از هوادارانش گرفت به دنبال کسب اولین سه امتیاز لیگ بیست و یکم است.

 

گروهی از هواداران تیم آلومینیوم اراک با حضور در آخرین جلسه تمرینی شاگردان خطیبی، آنها را برای بازی با فولاد شارژ روحی کردند و با تشویق های خود یک روز پیش از برگزاری بازی، غیبت شان در روز بازی را جبران کردند.

 

 

 

1658314

 

1658316

 

 

بازیکنان آلومینیوم در شرایطی تمرین آخر خود قبل از بازی با فولاد را در ورزشگاه امام خمینی برگزار کردند که هواداران حاضر روی سکوها با شدت و هیجانی بالا آنها را مورد تشویق قرار دادند تا در جوی بسیار مطلوب خود را آماده تقابل با شاگردان ویسی کنند.

 

 

1658317

 


عکس: علیرضا فراهانی

دیدگاه‌ها