کد خبر : 1788160 | 05 آبان 1400 ساعت 08:56 | 42.1K بازدید | 3 دیدگاه

در گفتگو با ورزش سه؛

پاسخ بردیا سعادت به شایعه حضور در بهترین لیگ دنیا

بردیا سعادت، بازیکن جوان تیم ملی والیبال ایران در خصوص مصدومیت و آینده خود گفت و گوی کوتاهی با ورزش سه داشت.

پاسخ بردیا سعادت به شایعه حضور در بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، بردیا سعادت نخستین بار در لیگ ملت‌های والیبال در تیم آلکنو درخشید و پس از آن از لیست المپیک به دلیل کم تجربه بودن کنار گذاشته شد. با آمدن بهروز عطایی به تیم ملی او برای مسابقات آسیایی بار دیگر به تیم ملی دعوت شد اما کش و قوس‌های عجیب میان او و باشگاه کره‌ای سرانجام باعث شد او مسابقات قهرمانی آسیای ژاپن را از دست بدهد.

 

بردیا در مسابقات جوانان جهان هم دیر به تیم اضافه شد و مصدومیتی هم داشت که باعث شد در بازی‌های حساس ابتدایی ایران حضور پررنگی نداشته باشد. او که اکنون مشغول ریکاوری است در خصوص شرایط بدنی و شایعاتی که در خصوص آینده ورزشی‌اش وجود دارد صحبت کرد.

 

او در این گفت و گوی کوتاه در خصوص وضعیتش به خبرنگار ورزش سه می‌گوید: فعلا تراپی میکنم و روند درمانم را ادامه می‌دهم. از آقای سیامک افروزی تشکر ویژه دارم که در این مدت در کنار مشغله کاری که در تیم باشگاهیشان داشتند به من کمک کردند و زیر نظر ایشان روند درمانم را ادامه می‌دهم. تمرینات بدنسازی و توپی بدون پرش را انجام می‌دهم تا آمادگی بدنیم حفظ شود.

 

همچنین شایعاتی در مورد حضور بردیا سعادت در لیگ ایتالیا مطرح است و او در پاسخ به این سوال در مورد درست یا غلط بودن این شایعات و احتمال حضور در بهترین لیگ دنیا نیز گفت: درست است و صحبت هایی با تیمی در لیگ ایتالیا داشتم که بستگی به روند درمانم و شرایط مصدومیتم دارد.

دیدگاه‌ها